martYn Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2005 Heey, Ik had een tijd geleden een, dacht, trainer met een Cruise Control erin, waardoor je auto/motor dus op dezelfde snelheid bleef rijden. Helaas kan ik hem niet meer vinden dus is mijn vraag: Weet iemand hem te vinden? Of nog beter voor San Andreas Bedankt! Martijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2005 Sorry ik zou het niet weten waar je het kunt vinden. Maar misschien kun je eens kijken bij de downloads op deze site Succes nog verder Juice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikke 32 Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2006 hier zijn een paar goede sites voor cheats walktrouchgs , trailer en hints en tips: www.cheatnow.nl en www.cheatcc.com, hopelijk help dit. succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Follow Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2006 (bewerkt) Ik heb wel een cruise control mod gevonden voor gta vice city, ik weet niet of je die bedoelt maar hij staat bij deze site tussen: Klik Bewerkt: 13 januari 2006 door SoH-Chief Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2006 hier zijn een paar goede sites voor cheats walktrouchgs , trailer en hints en tips: www.cheatnow.nl en www.cheatcc.com, hopelijk help dit. succes Het zal wel niet met cheats lukken, op die mod site staat wel een cruise control mod! Probeer die! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Follow Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2006 hier zijn een paar goede sites voor cheats walktrouchgs , trailer en hints en tips: www.cheatnow.nl en www.cheatcc.com, hopelijk help dit. succes Het zal wel niet met cheats lukken, op die mod site staat wel een cruise control mod! Probeer die! Eeh, die mod bedoelde ik ook, die stond op die sitelink die ik gaf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.