Jump to content

GTA3.img

GTAistheFuture

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey

Als ik in MTA op start game druk krijg ik deze melding:

ERROR: Filesize chech failed on : C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\models\GTA3.img. Please Reinstall MTA.GTA VC as some of your have been modified.

Wat betekent dat?

Alvast bedankt

Geplaatst:

Heb je mods geinstalleerd?

ZO ja verwidjer die mods.

Werkt hetn og neit reinstall MTA.

Werkt het nog niet reinstall GTA

Geplaatst:

Ik heb al mijn mods eruit gehaald.

Nu blijft dat probleem en als ik GTA VC opnieuw probeer te installeren dan geeft ie bij de installatie een error aan bij data1.cab en sluit ie de installatie af.

Weet iemand nog wat ik nu moet doen?? :(

Geplaatst:

En nog iets als ik het probeer met GTA3 dan start ie het programma enzo allemaal op maar als ik dan op start new game of load game druk dan gaat ie laden en aan het eind maakt ie een geluidje en zegt ie unhandlled exception wat kan ik daaraan doen ik heb geen auto's in GTA 3 gezet.

Geplaatst: (bewerkt)
ERROR: Filesize chech failed on : C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\models\GTA3.img.

Dit betekend iig dat het bestand GTA3.img is aangepast, aangepast word gezien als mods door de mta-client...

Opnieuw installeren zou moeten werken, GTA3 heb ik verder nog niet online gespeeld... Dus daar kan ik je verder niet mee helpen...

Bewerkt: door Joriz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...