Jump to content

Smack Down

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zit vast in de missie Smack Down,

Ik mol 6 of 7 Yardies en dan verschijnt er mission failed.You didn't kill enough Yardies.

Maar er zijn geen Yardies meer want die verdwijnen na een tijdje.

Geplaatst:

Dan moet je dus sneller zijn...Ik raad de Cheetah aan, en voor als je cheat steeds de health cheat doen zodat je auto niet kapot gaat. Dit is eigenlijk de missie waar in je langs al die telefonen moest om Ray te ontmoeten, ik weet niet welke auto je daar hebt gebruikt, maar aangezien je in deze missie niet hoeft uit te stappen omdat je ze ook onder kan rijden kan je het beste een snelle, goed bestuurbare wagen nemen, en zorg dat je in een keer die Yardie's dood rijd, ook kan je het beste een goede route uitstippelen... :Y

Geplaatst:

1 topic is wel genoeg :?

Ik zal je wel helpen je moet die auto pakken die je moet pakken en dan moet je alleen kenji vermoorden 1tje meer mag owk en als hj dood is moet je gelijk weer weg gaan uit die wijk dan heb die missie gehaald _O_

Geplaatst: (bewerkt)
1 topic is wel genoeg :?

Ik zal je wel helpen je moet die auto pakken die je moet pakken en dan moet je alleen kenji vermoorden 1tje meer mag owk en als hj dood is moet je gelijk weer weg gaan uit die wijk dan heb die missie gehaald _O_

Hij heeft het hier over een andere missie dan 'Waka-Gashira Wipeout'. Kijk maar naar de topictitel: 'Smack Down'.

@ Samurai: Wat moet je eigenlijk doen in deze missie? Ik kan me niet meer herinneren hoe deze missie ging. Kun je even beschrijven hoe de missie gaat, want dan ik je vast wel verder helpen

Bewerkt: door NandroDavids
Geplaatst:

Je moet hier 10 Yardies (geloof ik) vermoorden, meer kan / mag ook, dan krijg je extra geld nog. Als je 1 Yardie vermoord komt er een nieuwe Yardie bij, soms verdwijnt een Yardie echter, die heeft dan z'n SPANK (zo heet die drugs toch) verkocht. :Y

Geplaatst:

Je moet minimaal 8 Yardies vermoorden om de missie te halen.

Zorg dat je een snelle wagen hebt want dan kun je snel naar de Yardies toe rijden.

De Yardies zitten verspreid over heel Staunton Island.

Rijd gewoon snel over lange wegen en als je dicht in de buurt van een Yardie bent wordt dat aangegeven op de radar.

Succes..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...