Samurai Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 Welke auto's kan je tunen bij die tuner in San Fierro, weet de naam niet meer Reageren
MarcN Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 Loco Low Co, zo heet hij geloof ik in Willowfield. Reageren
cj_sucks Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 ^ dat is in los santos hij heeft het over ene garage in sf Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 Er zijn 2 tuningshops in San Fierro, 1 is onder Wang Cars en krijg je pas als je Wang Cars hebt gehaald. Bij dit kaartje vind je waar de tune shops zitten (http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...as_Map_Modshops). Ik zal even vertellen hoe alle tuneshops zitten: Los Santos: - Loco Low Co - Transfender San Fierro: - Transfender - Wheel Arch Angel Las Venturas: - Transfender Op het kaartje zie je waar ze zitten, Ruurd31.. :'D Reageren
Giorgo Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 Dit is even veel typwerk maar ik zal schrijven wat je allemaal kan tunen . Kleuren. Hoods. Vents. Lampen. Uitlaten. radio-installatie. Hydralische veringen. Nitro. Velgen. Special paint. Kleuren. Dak Bumpers(spoilers) Uitlaten. Hydralische veringen. Radio-installatie. Nitro. Velgen. Special Paint. Kleuren. Uitlaten. Dakluchthappers. Spoilers. Bumpers. Radio-installatie. Nitro. Hydralische veringen. Velgen. Pff dat was wel wat werk, alles van duits naar engels dan van engels naar nederlands vertalen . En nog een foto van een getunde Sultan bij ''Wheels Arch Angels''. Reageren
nick Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 (bewerkt) Deze auto's kun je tunen bij Wheel Arch Angels. -elegy -stratum -sultan -flash -uranus -jester Dit waren ze. Bewerkt: 17 november 2005 door nick Reageren
Giorgo Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 Bij Wheels Arch Angels : •Sultan •Elegy •Uranus •Flash •Jester •Stratum Bij Loco Low Da : •Slamvan •Voodoo •Blade •Tornado •Broadway •Savanna •Remington Bij Transfender : SUV's & Weagons •Mesa •Huntley •Landstalker •Perrenial •Rancher •Regina •Romero •Solair 2-Door Sedans & Compact •Alpha •Blista Compact •Bravura •Cadrona •Club •Feltzer •Fortune •Hermes •Hustler •Majestic •Stafford •Stallion •Virgo •Windsor 4-Door Luxery Sedans •Admiral •Elegant •Glendale •Greenwood •Merit •Primo •Sentinel •Stretch •Sunrise •Vincent •Washington •Tahoma Muscle Cars •Buffalo •Clover •Phoenix •Sabre High Performance Sport Cars •Banshee •Bullet •Cheetah •Comet •Infernus •Super-GT •Turismo •ZR-350 •Euroz Light Trucks & Vans •Bobcat Phoe, weer zoveel typwerk mijn handen zijn eraf getypt . Reageren
Samurai Geplaatst: 18 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2005 Thx, het was wheel arch angels Reageren
Enigma101 Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 ik dacht alleen maar deze : -elegy -stratum -sultan -flash maar lijkt dus niet zo Grtz , Enigma Reageren
ZOrange Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 kun je op een wagen zonder dak (cabrio) een dak plaatsen als je tuned?? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 Nee dat kan niet. Je kan er ook niet een zoeklicht opzetten . Ik hoop dat je het (overdreven)voorbeeld begrijpt. Ruurd31.. Reageren
ZOrange Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 dan bedoelen ze met "dak" spoilers enzo? Kan je wel de kleur van de velgen veranderen? op een pimp car goude vlegen zou cool zijn Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Je kan met velgen veranderen, bijvoorbeeld van Rimshine naar Cutter. Spoilers zijn achter op je kofferbakklep, zo'n soort uithengsel(weet niet hoe ik het uit moet leggen). Met een dak op een Blade of Savanna doen heet dat Hardtop of Softtop. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.