peter99 Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 (bewerkt) ik had een paar vraagen : 1. waar zit de boolean functie ? 2. kan ik met verschillende losse opgeslagen onderdelen toch een auto verbouwe ? Bewerkt: 19 november 2005 door peter99 Reageren
Ehsan Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 ik had een paar vraagen :1. waar zit de oolean functie ? 2. kan ik met verschillende losse opgeslagen onderdelen toch een auto verbouwe ? Goede Vragen, Ik kijk wel of je Antwoord op krijg, want ik heb t zelfde vragen! Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 ik denk dat je met Oolean bedoeld Bolean. En die zit waar een box zit daar moet je niet op standard objects staan maar op compound objects zetten. (geleerd van Bradleys Video tut.) En dan zou hij als het goed is in het lijstje staan. GizmO Reageren
Bradley H. Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 Ik denk dat hij Boolean bedoelt . Die vindt je inderdaad in het "create" menu onder "compound objects". Je 2e vraag snap ik niet helemaal..., Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.