peter99 Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 mischelle is nooit meer thuis ik kom rond de middag en heb 25 keer gecheat. weet iemand hoe dit kan ? Reageren
Caltson Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 als je cheats gebruikt:-Gebruik je tijd cheats kan het zijn dat je haar een tijdje niet ziet. -Als je andere cheats gebruikt kan het daaraan liggen. Als je geen cheats gebruikt:-Wacht een paar dagen(in het echte leven)af..na een tijdje zal je haar terug zien... P.S. michelle is pas om 0.00 thuis.. Greetz en goed luck Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 misschien heb je Michelle vermoord? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 (bewerkt) Als je haar vermoord, en ze is niet je vriendin. Wordt ze elke keer opnieuw gespawnd op de plaats waar je haar kan ontmoeten. Ze staat meestal in de autoschool. Misschien is het handig dat je eerst de autoschool uitspeeld, misschien staat ze er dan wel. Extra info Michelle:Michelle Cannes Omschrijving: Waar vind ik haar: Je vindt haar soms in de rijschool. Ze wil pas met je daten als je minstens 50% vet en een hoog sexappeal hebt. Als je een date met haar hebt vind je haar in het noorden van San Fierro. Wanneer is ze thuis: 00.00-12.00 Waar wil ze eten: Schijnbaar moet je haar naar het dichtstbijzijnde "glaasje" brengen... Waar wil ze dansen: De enige dansclub in San Fierro Hoe hard wil ze rijden: Vrij hard, maakt niet uit waar EXTRA DATE: Je stapt bij haar in de auto en laat je rondrijden terwijl jij zo min mogelijk doet Beloning: 15%: Een extra Pay 'n Spray bij haar huis 40%: Sex is mogelijk 50%: Haar auto is beschikbaar 100%: Racing Suit in je warderobe Ruurd31.. :'D Bewerkt: 17 november 2005 door ruurd31 Reageren
peter99 Geplaatst: 18 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2005 volgens mij ligt het aan het cheaten van mij ,zie je haar nooit meer ? of een paar dagen want die liefde meter zal ik maar zeggen ,gaat gewoon naar beneden Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 (bewerkt) Michelle is dit meisje (links, gemaakt in de autoschool): Ruurd31.. :'D Bewerkt: 18 november 2005 door ruurd31 Reageren
peter99 Geplaatst: 19 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2005 als ik teveel cheats gebruik (25 al) zie ik dan haar nooit meer???? Reageren
P-Jamma Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 @Peter99, Nou, het kan bijna niet zo zijn dat je haar nooit meer ziet... Ik heb dit probleem ook vaak gehad bij Kathie en Michelle, en zij waren ook nooit thuis... ALs je eens voor haar huis gaat staan, krijg je het bericht: "Your Girlfriend isn't home right now, try again later" Als je nu gaat opslaan, en weer ernaar toe gaat, heb je grote kans dat je hetzelfde bericht weer krijgt... Maar, als je dit een aantal keer achter elkaar doet, heb je grote kans dat ze een keer wel thuis is... Tenminste, dit werkte goed bij mij... Check deze pagina voor meer info: LINK Reageren
Caltson Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 als we het hier over de cheats hebben:als je cheats gebruikt kan je michelle nog altijd krijgen(op m'n cheatgame heb ik 1025 keer gecheat en heb juist de overall van helena vrijgespeeld.. cheats hebben hier dus echt geen effect op. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Je kan Michelle altijd krijgen, ookal probeer je haar te ontmoeten en het gaat nog mis. Het is niet erg als je cheats gebruikt, want ik heb ook wel savegames van een ander in mijn San Andreas User Files staan, en dan zijn ze nog altijd beschikbaar. Probeer vaak te kijken in de driving school. Met veel geluk lukt het je wel! Ruurd31.. :'D Reageren
Damos Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Als je haar maar niet eerder hebt vermoord. Reageren
Dynamic Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 (bewerkt) Misshien is ze dood als je Date Mislukt en dan dood is gereden zonder dat jij het merkt Het kan ook zijn dat ze er niet is moet je als je gaat eten ofzow je game niet op pause zette Groetjes Giovanni_bono :td: EDIT : anders download je de Hot Coffee Mod Dan zijn ze er wel! Bewerkt: 19 november 2005 door Giovanni_bono Reageren
Damos Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Maar als ze dood zijn staat het hartje er niet meer. Reageren
StrawberryNeo Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 ik heb er nu ook last van Reageren
KillerR Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Geplaatst: 14 februari 2006 Ik heb haar ook neergeschoten en het hartje staat er ook niet meer. Zie ik haar nu nooit meer terug? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.