Jump to content

GUN

-Richard-

Recommended Posts

Geplaatst:

GUN is de nieuwe titel van Neversoft die zich afspeelt in het Wilde Westen van de 19de eeuw. Dit keer worden geen skateboards, maar paarden gebruikt om je door de levels voort te bewegen. In deze game zul je vechten tegen corruptie en onrechtvaardigheid. En als mensen niet willen luisteren, laat je een van de vele wapens in de game het woord doen. De game komt op alle current-gen consoles uit, plus de Xbox 360. GUN komt hier 11 november uit.

Gun is een soort GTA alleen dan in het wilde westen.

Alleen omdat je toen geen auto's had, mag je lekker op een paard rijden. Nice! Verder doet ook deze game aan de bekende bullet time hype mee, je schiet in Max Payne stijl bijvoorbeeld een gun uit de hand van je tegenstander.

Ik heb GUN al gespeelt bij een maat van me, en 1 ding weet ik zeker. IK moet hem ook hebben!

Geweldig game, in het begin denk je is di het nou? Je leert hoe je moet bewegen en wat je allemaal kunt doen. Later als je in een stadje aankomt en er in beeld verschijnt dat het spel eigenlijk nu pas begint, geeft een supergevoel. Je krijgt een map me daarop 2 dorpjes met daartussen woestijn, bergen, grotten enzo.

Het is ook aan de speler wat hij gaat doen. Gaat hij bij de boer wereken, of gaat hij dieven vangen voor de sherf? Ga je extra missie's doen voor een verstopte indiaan, of ga je bij de postkoets werken? Met het geld dat je verdient kun je van alles kopen. Van geweren tot tasjes voor meer patronen voor je geweer. Of pikhouwes voor goud uit de grotten te slaan.

Ik zelf heb ook even gespeelt bij die maat, ik ben daar de saloon binnen gelopen en even meegedaan aan pokeren. Natuurlijk heb ik vals gespeelt en zo weer wat geld kunnen verdienen. En dan heb je ook nog de normale missie's die zich afspelen bij een soort van verzet. Ik heb 4 uur lang gespeelt, en eigenlijk geen één storyline missie gedaan.

GUN is echt een top game.

gun113by.jpg

gun222qf.jpg

Geplaatst:

Deze game leek mij altijd al erg leuk.

Vooral nu ik een beetje de tekst heb gelezen en dat plaatje met die beer heb gezien wil ik dit spel nog grager. :D

Dit spel wil ik dus zeker weten hebben.

Er zijn nu 3 spellen die ik ECHT wil HEBBEN, namelijk:

- Gun

- Peter Jackson's King Kog

- Need For Speed Most Wanted.

Geplaatst:

Ik heb GUN al uitgespeeld :D

Een van de leukste spellen die ik in tijden heb gespeeld, het Western landschap is erg reeel en de sfeer ook, het schieten is heel tof, en de Quickdraw functie (een soort bullet-time) is gewoon perfect!

Ik vind het erg jammer dat hij zo kort is, ik zou hem eigenlijk wel in één dag uit kunnen spelen, gelukkig zijn er ook nog tal van side missions, zo heb je Wanted posters, waar een naam opstaat van iemand die je dan "Dead or Alive" ik kan rekenen, levend levert meestal meer op ;)

Ook een van de geweldige dingen hier is het verhaal, het is gewoon prachtig en je leeft ook mee als er iets tragisch gebeurt!

Het is een soort Western GTA (droom game), waar je dus IPV auto's, paarden hebt! Paard rijden is ook weer zo mooi en goed uitgewerkt :)

Kortom, geweldig spel en een aanrader voor iedereen! Alleen erg kort :-(

Geplaatst:

Man die moet ik ook hebben vooral met die beer is heel mooi afgewerkt.

Maar kun je ook vanuit je paarden op een ander paard springen en dan iemand gevangen nemen?

Geplaatst: (bewerkt)

Volgens mij niet.

Maar je kunt wel vanaf je paard mensen dood trappen (die vliegen door de lucht en landen een eindje verderop.)

En ook vanaf je paard andere mensen van hun paard aftrappen.

En mensen van hun paard af schieten natuurlijk.

(erg leuk in bullet-time, je ziet het bloed dan langzaam door de lucht heen verspreiden. Erg mooi en gaaf om te zien.)

Bewerkt: door GTAspeler

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...