the master gamer Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 moet je de maratohns ook halen om 100 % te halen ?? Reageren
Caltson Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 mischien moet je in het vervolg kijken op: www.wikigta.org en dan klik je op san andreas en dan op 100% checklist. Greetz Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 Hier heb je een directe link naar de 100 % Checklist. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 Nee hoor Xboxsonnic. Het is niet nodig voor de marathons te doen voor de 100%. Ruurd31.. :'D Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 ow oeps sorry ik had die checklijst niet gezien mazzeltje Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 ik leg het effe uit je hoeft ze niet te halen maar als je een mara gaat doen zijn er een paar dingen 1e full stamina 2e full bikeskill 3e vlugge vingers (tijdens het fietsen(moeilijke bochten)) er zijn 2 manieren de eerlijke en de verkeerde !E de eerlijke gewoon zwemmen rennen fietsen is een beedje moeilijk en echt iets voor de non cheatets onder ons 2e cheaters maniet spawn een jetpach en ga vliegen over het water doe jetpack uit ga vietsen doe jetpach aan en ga laagvliegen jetpach geld niet als voertuig srry voor mijn spelfouten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.