Wesley Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 De opvolger van MSN Messenger 7.5 gaat Windows Live Messenger heten. De naamsverandering vloeit voort uit de gisteren gepresenteerde Windows Live-diensten, met 'Windows Live' en 'Office Live' verlegt Microsoft zijn koers toch naar het internet, waarmee het bedrijf meer nadruk wil leggen op internetapplicaties. De nieuwe versie van MSN Messenger zal over verschillende nieuwe functies beschikken, waaronder een aanpasbare lay-out, het delen van folders en met Skype vergelijkbare belmogelijkheden. Bovendien kan er contact gelegd worden met gebruikers van Yahoo Messenger. De bètaversie van Windows Live Messenger wordt nog deze maand verwacht. Windows Messenger, dat in naam wel heel erg aan de nieuwe versie van MSN Messenger doet denken, richt zich van oudsher op de zakelijke markt en zal vooralsnog gewoon blijven bestaan. ik weet niet echt ofals het hier goed staat!?!?!? :S Reageren
T@rget Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 Mjah Mircrosoft moet natuurlijk wel zorgen dat Windows standaard met de nieuwste dingen is uitgerust en dan staat Windows Live messenger beeter als MSN Messenger het maakt mij niets uit ik vind het best zoals hun het willen Reageren
MNC3 Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 beta zou slecht zijn hij komt bij kerstmis officeel Reageren
Crifox Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 Ik heb MSN 8.0 Beta geprobeerd, ik vind hem erg mooi en functioneel. Het probleem is aleen dat er nog veel bugs inzitten (wat logisch is met een Beta versie). Kortom, het is dus leuk om even uit te testen, maar na ongeveer 2 dagen ga je echt weer terug naar 7.5 Hier verder nog wat info over de Beta: -Topic @ gtaforum.nl Reageren
Wesley Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 *Topic Bump* Weet iemand waar ik Messenger 8.0 kan downloaden? Reageren
Godrax Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Die is nog niet te downloaden. Alleen de beta maar dan heb je een progje nodig om aan te melden. Reageren
Typhoon Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Ik heb het geprobeert met progamma maar hij crashte jammer genoeg. Ik zal nog wachten tot de uiteindelijke versie uitkomt, ik kan het nu nog wel met 7,5 redden. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 (bewerkt) *Topic Bump*Weet iemand waar ik Messenger 8.0 kan downloaden? www.wlmessenger.net de BYPASS zit er ook bij..(waar de fix is om inteloggen) Maar als dit iets aan *WAREZ* zegt delete deze bericht maar. Bewerkt: 8 januari 2006 door AmsterdamBoy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.