T@rget Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 Hoi ik wil graag mijn IP adderes kunnen veranderen (ik ben nergens gebanned ofzo hoor maar ik vind het gewoon handig zodat mensen die het niet mogen ook niets aan mijn IP hebben alvast bedankt (het moet wel gratis zijn AUB) en geen ook geen warez he forum-nieuwerlingen want ik weet niet of het illigaal is Reageren
-Roy- Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 Volgens mij is dit niet mogelijk. Een IP adres krijg je bij je internet. Je host gebruikt deze geloof ik. Jammer maar helaas! (waarom denk je dat er een IP ban is?) Reageren
Crifox Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 Je kan een ander IP adres aannemen met bijv. behulp van een proxyserver (natuurlijk wel een anonieme ). Sommige mensen hebben ook een dynamische ip, dit betekent dat deze verandert na elke keer dat iemand verbinding maakt met het internet. Dus ja, het is mogelijk Reageren
Gunslinger Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 Het is niet moeilijk om een ander IP te krijgen, inderdaad door middel van een proxy server. Alleen voor Firefox: 1. Google. 2. Zoeken: "proxy servers". 3. Kies een site uit met proxy lijsten. 4. Kijk goed of je wel een anonieme proxy server hebt. 5. Kijk wat het IP is en de port. 6. Ga in Firefox naar Extra > Opties > Verbindingsinstellingen > selecteer "Handmatige proxy-instelling". 7. Voer in de bovenste rij IP en port in. 8. Druk op "Ok". Om weer terug te gaan op je oude verbinding: 1. Ga in Firefox naar Extra > Opties > Verbindingsinstellingen > selecteer "Handmatige proxy-instelling". 2. Selecteer "Directe verbinding met het internet". 3. Druk op "Ok". Het kan voorkomen dat je verbinding erg sloom wordt bij het gebruik met een proxy server. Reageren
meetlat Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 (bewerkt) Ik heb een dynamisch ip >>> Door Ewoud: Post Nuttig of Niet<<< Bewerkt: 28 november 2005 door Ewoud Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.