masterkey Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 hallo Ik had een vraag en ik zit er al de hele tijd mee Kan iemand mij uitleggen of is er een tuturiol voor om auto's te maken voor vc en sa Nou ja ik heb geen idee en ik kan opzich wel auto's mken maar hoe gaat dat dumyen en mijn auto's zijn flut trouwens dus ik wil het beter leren kan iemand mij helpen :$ Reageren
Flame^ Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 Hier is een tutorial over auto's modellen. Dit vereist wel al enige ervaring met Zmodeller . Reageren
Ehsan Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 Ik will ook weten , maar op 3DMax7 !! :$ Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Volgens mij kan je beter auto's maken met Zmoddeler. Heb nog nooit een auto gezien die gemaakt is met 3ds Reageren
Matiscus Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 Ik heb al tuts gezien voor autos in 3DS. Maar die waren moeilijk. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 Ik wil graag leren om auto's te modelen maar weet iemand miss een nederlandse tut ervoor? (Zmoddeler) Greetz GizmO Reageren
gangster28 Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Je kunt het beste beginnen een bestaande auto te verbouwen. Ben ik ook mee bezig voor vc en als hij af is kan je hem ook converteren. Reageren
blackpearl11 Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Auto's ontwerpen is inderdaad heel erg lastig,het is de''Top'' van het GTA modden(zo noem ik het maar ) en ik heb daarom ook veel Respect voor de mensen die ze kunnen maken Reageren
TommieguN Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Waarom probeer je niet eerst even de filmtutorial van Bradley H. Het is dan niet specefiek voor het modellen van auto's, maar het geeft je zeker een heel goed beeld wat je kan met 3ds max 7. Het is uiteraard in het Nederlands. Link hoor Off topic: A.s Zaterdag 2e echte rijles , en het gaat super goed, niet zenuwachtig. Morgen crematie van mn lieve tante , rust in vrede lieve Wilma, je was serieus een . Reageren
Bradley H. Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Auto´s modellen is in feite makkenlijker als wat ik dacht, als ik 5 auto´s heb gemaakt, maak ik weer een filmtut . er tutorials zijn er genoeg, zoek eens met google... De auto is ongeveer 20% klaar: Wel redenlijk toch ------- Trouwens TommieguN, je hoeft ons echt niet je leven te vertellen hoor Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 (bewerkt) Ik wist niet dat dat ook met 3DS Kon. Hoop snel dat je 5 autos heb en dan een film tut maakt Want van Zmoddeler snap ik tot nu toe niet echt veel. Hoe moet je dan zo'n Blueprint in 3DS toevoegen :S GizmO Bewerkt: 23 november 2005 door ~> GizmO <~ Reageren
Big-Bear Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Het kan idderdaad met 3DS Max, maar toch blijft Zmodeler het fijnst, ik ben ook hard aan het oefenen, op GTAforums.com zijn veel tuts begin als volgt: -Eerst een beetje klooien met boxes etc. -Dan oefen je wapens (leer ik nu) -Dan ga je auto's oefenen Je moet niet denken ik doe het eventjes, je hebt vooral geduld nodig, en veel ervaring Reageren
burpicane Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 In 3ds is het toch echt het makelijkst hoor de functies zijn veel uitgebreider en duidelijker @gizmo er is niks wat je met een 3d programma kan doen en niet met 3ds Reageren
TommieguN Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Auto´s modellen is in feite makkenlijker als wat ik dacht, als ik 5 auto´s heb gemaakt, maak ik weer een filmtut .er tutorials zijn er genoeg, zoek eens met google... De auto is ongeveer 20% klaar: Wel redenlijk toch ------- Trouwens TommieguN, je hoeft ons echt niet je leven te vertellen hoor Sorry maar over dat laatste wou ik het ff kwijt. Zie er naar uit naar jou film tut over autos ontwerpen. Your quality is some very good shit. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 Ik ben nu al een tijdje bezig met het maken van een auto (Proberen) En ik ben nooit verder gekomen dan de motorkap. Het is ZO ingewikkeld. Het zou erg leuk zijn als er een nederlandse tut overkwam. Het maken van de vormen is erg moeilijk. Het verbinden ervan Ik hoop dat er snel een tut over komt GizmO Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.