jeroen.engeler Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 Wat is een mod, en kan dat ook op de ps2 versie? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 dat is het aanpassen van een spel. je zet er bijvoorbeeld een nieuwe auto in of een nieuw gebouw of nieuwe wegen. ik weet niet of het ook op de ps2 kan, op de pc kan het iig. dit hoort trouwens thuis in het modding forum. Reageren
Barcelona Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 Mods zijn dingen die gemaakt worden door mensen en met mods kan je ook je eigen Gta sanandreas veranderen in je eigen gtaparadijs. Je kan mods downloaden van http://www.gtagames.nl/home/news.php Je kan met mods leuke dingen doen bijvoorbeeld nieuwe tatoos laten zetten, andere missies doen Etc.. Er komt ook nog een heel erg grote mod genaamt http://www.gtislands.com/ Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 Alleen op PC ps2 gaat niet Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 17 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2005 maar kan dat ook op de ps2 versie? Reageren
Little Mister Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 Hij zegt toch.. "Nee". Reageren
Le MrG Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 Nop, het kan iid niet omdat je SA op de PC moet installeren en dus de files kunt openen van je Harddisk Bij een PS2 kan dat niet omdat je het gelooof ik niet installeert Ik heb geen verstand van een PS2 verbeter me als het fout is Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 Hij zegt toch.. "Nee". Een beetje vriendelijker mag ook wel hoor. Zoals gezegt kun je dus géén mods op je PS2 installeren. Je kunt wel met de ARMAX verschillende codes op je PS2 gebruiken. Zoals: Al het water weg, overal op de wegen rotsen. etc etc. Dit zijn welliswaar géén echte mods maar er veranderen wel hier en daar wat dingen in het spel, ligt eraan welke code je aan hebt staan. PS: Verplaatst naar Modding Help. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 Ik vat die hele Shit voor jou samen Jeroen, omdat iedereen het Stuk Voor Stuk uitlegd. Een mod, is een aangepast stukje van het spel. (bijv. dat er dingen verwijdert, gewijzigd of toegevoegt zijn) Op de PC-versie is het mogelijk, omdat je daar Read-Only (alleen-lezen) kan wegvinken/ Op de PS2 versie niet, omdat het auteursrechtelijk beschermt is. Een mod instaleren is simpel. (vaak zit er een install bij) Maar bij sommige mods moet je het zelf Wijzigen/toevoegen of overschrijven. (de bestanden die gewijzigd zijn: Dff/TXD/Col) Meestal moet je gebruik maken van Img-tool of/en een TXD programma. Voorbeeld: een gebouw is veranderd of meot toegevoegt worden. (dit is al een mod) Snap je het een beetje? SSX-Breaker........... Reageren
Blastov Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 Ik weet het niet zeker maar volgens mij zijn er wel enkele dingen van de PS2 versie te modden, steve-m heeft een ps2 txd vieuwer gemaakt en er is ook ps2 mission builder. Als je dit wilt editen kan dat, maar dan moet je de bestanden wel op een dvd branden een een opgebouwde ps2 hebben Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 Blaster 27, kan je mij nog helpen met mijn eigen probleem? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.