Jump to content

Welk detail moet beter op gelet worden

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik vind dat je een auto en een mens nog in de verte kan zien of dat er niet ineens een auto voor je neus staat! :lol: Ook dat als een auto op de kop ligt dat ie niet ontploft! :D

volgens mij hadden ze belooft dat te kunnen fixen dankzij de dubble lair dvd B)

• Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• The Outlaw

6

• The Godfather

5

• Tim14

3

• Trax

3

Geplaatst:

Ik vond het in VC altijd zo nep (ff een voorbeeldje) als je van je sanchez word gebeukt door een auto , dan vlieg je altijd zo nep door de lucht.

alsof je opeens een strijkplank bent, en als je neervalt blijft tommy altijd stil.

dit moet zeker beter.

ook hoop ik op wat chrome velgen enzo en dat je je auto kan opvoeren.

Geplaatst:

en als je een verkeersbord omrijd dat ,als er een persoon onder staat, die gene dat reageert op dat bord

of hij vlucht of hij krijgt dat bord op zijn/haar kop, en niet net zoals die lantaarnpalen die in de grond zakken

Geplaatst:

ik vind gewoon dat je moet kunnen zien waar je hebt geschoten of met een mes gestoken

en ook in de ruiten "sterretjes" waar ergens je hebt geschoten

Geplaatst:

ja dat vind ik ook en je moet ook zeker niet als je auto omkiept ineens op je auto staan als je eruit vliegt, dat is zo nep <_<

enne dat van die getunde auto's is zeker een +idee :D

Geplaatst:

dat je auto vetter kapot gaat..bijv net als bij driver 3

als je op je velgen rijdt hoor je zo'n krasgeluid, en komen kogelgaten in je wagen...er moeten ook levens afgaan van jouw als je keihard knalt met je wagen...dat hij helemaal inelkaar deukt en een klein wagentje word als je tegen een muur knalt enzo :lol:

Geplaatst:
dat je auto vetter kapot gaat..bijv net als bij driver 3

als je op je velgen rijdt hoor je zo'n krasgeluid, en komen kogelgaten in je wagen...er moeten ook levens afgaan van jouw als je keihard knalt met je wagen...dat hij helemaal inelkaar deukt en een klein wagentje word als je tegen een muur knalt enzo :lol:

Ja precies, en dan zie je al die onderdelen los door de lucht vliegen, enne als je onder een lage boom ofzo rijdt dat je dak eraf knal, en wordt je geraakt door rondvliegend glas heb je meteen een cabrio :puh:

enne dat je bij te hard rijden of teveel racen dat je je motor kan opblazen.:D

En iemand anders remmen kunnen door snijden of de remolie laten leeg lopen kan je ook lachen :puh:

Of met je messen de auto's kunnen bewerken of met fosfor zie je al die lak wegschilveren :D

Geplaatst:

maar dat tunen moet wel iets dieper gaan.

niet zo van.

ok me auto gaat in de garage, 2 seconden later gaat ie sneller.

nee je moet echt onderdelen uitkiezen enzo

Geplaatst:
maar dat tunen moet wel iets dieper gaan.

niet zo van.

ok me auto gaat in de garage, 2 seconden later gaat ie sneller.

nee je moet echt onderdelen uitkiezen enzo

ja precies en een nadat je van alles heb gekozen, moet je eigenlijk een filmpje zien dat alles door jou gebouwd wordt dat zou echt lachen zijn :D

ook moet ook voor elke auto verschillende opties hebben met tunnen, niet voor alle auto's de zelfde soort spoiler of hetzelfde met de front, elke auto iets anders en special paint dat veranderd met de lichtval en glow in the dark en dat dan met mooie velgen is echt wreed :D:D:D:D

Geplaatst:

en als je met een kettingzaag ofzo iemaands hoofd eraf snijd dat er ook bloed op de kettingzaag komt :ph34r: :angry: :D :lol: :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...