Jump to content

Welk detail moet beter op gelet worden

Recommended Posts

Geplaatst:
en als je met een kettingzaag ofzo iemaands hoofd eraf snijd dat er ook bloed op de kettingzaag komt :ph34r: :angry: :D :lol: :puh:

Lol. Ga dan Manhunt spelen.. :lol: Zo erg zullen ze het niet maken dénk ik.

• Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• The Outlaw

6

• The Godfather

5

• Tim14

3

• Trax

3

Geplaatst:

er moet ook bloed op je komuh als je beschoten bent echt van die vlekken

en als je auto beschadigd is dat je dan ook niet meer zo hard kan rijden.

Het lijkt me ook wel leuk als je auto beschadigd is dat ie dan olie gaat lekken ofzo

Geplaatst:

sorry maar er schoor er opeens nog een te binnen bij gta3 had je die code meer bloed dan konden er ook armen en benen af het lijkt me best logisch dat als er een hoofd af kan ook de benen en armen eraf kunnen best een belangrijk detail

Geplaatst:

en die irritante automobilisten moeten niet opeens afslaan.

ik irriteer me echt dood .....ben je net met je PCJ hard aant toeren slaat opeens een auto rechtsaf....dit moet echt veranderd worden

Geplaatst:
sorry maar er schoor er opeens nog een te binnen bij gta3 had je die code meer bloed dan konden er ook armen en benen af het lijkt me best logisch dat als er een hoofd af kan ook de benen en armen eraf kunnen best een belangrijk detail

Lijkt mij allemaal een beetje te veel! Maar toch leuk! :D :wacko: :lol:

en graag niet dubbelposten, gebruik de edit knop! ;)

Geplaatst:

inderdaad das zo iriitant dan ben je net op volle toeren knal je op zon kl**tz*k die ineens op t laatste moment af wil slaan,dat moet echt beter

Geplaatst:

en ze moeten ook niet steeds van rijbaan wisselen

ik doe heel vaak wheelie's met die sanchez....maarja een of andere kneus wil weer van rijbaan wisselen.....weer me wheelie verpest :blink: :blink:

Geplaatst:

Ze mogen ook de winkeliers is laten trgschieten in plaats van altijd maar gewoon het geld te geven.

• 4 maanden later...
Geplaatst:

deze topic is eigenlijk wel goe dmaar gta is zoizo al een zalig spel..

bij mij zijn er ook een paar dingen die ik liever anders zag :

1. de remmen van de auto als er twee wagens voor en rood licht staan en je moet plots remmen dat nooit echt snel gaat bv als je net je bak hebt getuned dan is die weer stuk en dan kun je terug naar een pay en spray rijden..

2.de autos die van vak wisselen en rechts afslaan zoals the godfather al zei moet mss in het volgende spel wel beter.

3.de wagens die plots uit het niets komen gereden.

zo even goed wat gevit maar dat mag ook al eens een keer. he ??

greetz en prettige feestdagen ;)

Geplaatst:
deze topic is eigenlijk wel goe dmaar gta is zoizo al een zalig spel..

bij mij zijn er ook een paar dingen die ik liever anders zag :

1. de remmen van de auto als er twee wagens voor en rood licht staan en je moet plots remmen dat nooit echt snel gaat bv als je net je bak hebt getuned dan is die weer stuk en dan kun je terug naar een pay en spray rijden..

2.de autos die van vak wisselen en rechts afslaan zoals the godfather al zei moet mss in het volgende spel wel beter.

3.de wagens die plots uit het niets komen gereden.

zo even goed wat gevit maar dat mag ook al eens een keer. he ??

greetz en prettige feestdagen ;)

waarom reageer je op een topic van 3 maanden oud <_< ?

Geplaatst: (bewerkt)

Nu we toch weer bezig zjn in dit topic.

het enigste wat ik minder vind aan het spel is dat soms de auto's opeens heel snel komen aan rijden.

Bewerkt: door GTAspeler
Geplaatst:
Nu we toch weer bezig zjn in dit topic.

het enigste wat ik minder vind aan het spel is dat soms de auto's opeens heel snel komen aan rijden.

:puh: De auto's die ineens snel aan komen rijden zijn idd erg vervelend. :(

Geplaatst:

ik mis de bullet time. b.v Cj heeft een armor vest aan en als er op hem word geschoten blijft hij gewoon staan? beetje jammer van R*

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...