Jump to content

Welk detail moet beter op gelet worden


Tim14

Recommended Posts

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • The Outlaw

    6

  • The Godfather

    5

  • Tim14

    3

  • Trax

    3

gta is pefekt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En dat is een bump van meer dan een jaar... Dit mag niet volgens de regels. Momenteel staat het niet in de regels. Na de update een tijdje terug zijn niet alle regels terug gekomen... Toch geldt deze regel nog steeds.

Geen dode topics omhoog halen als je niets nuttigs te vertellen hebt. ;)

______________________

______________________

En jij moet geen Moderator/Admin uitgaan hangen, als hij iets fout doet. Dan moeten zij het verhelpen.

Sorry, maar moderator gedrag is in grote mate posts plaatsen waarin je leden op hun gedrag wijst. Ik doe dit niet constant, sterker nog; zelden.

Verder heeft mijn post toch wel een degelijke waarde aangezien in de regels topics bumpen niet (meer) voorkomt, terwijl het toch echt iets is wat niet gewenst is.

Bewerkt: door Gunslinger
Link to comment
Delen op andere websites

gta is pefekt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En dat is een bump van meer dan een jaar... Dit mag niet volgens de regels. Momenteel staat het niet in de regels. Na de update een tijdje terug zijn niet alle regels terug gekomen... Toch geldt deze regel nog steeds.

Geen dode topics omhoog halen als je niets nuttigs te vertellen hebt. ;)

En jij moet geen Moderator/Admin uitgaan hangen, als hij iets fout doet. Dan moeten zij het verhelpen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

gta is pefekt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En dat is een bump van meer dan een jaar... Dit mag niet volgens de regels. Momenteel staat het niet in de regels. Na de update een tijdje terug zijn niet alle regels terug gekomen... Toch geldt deze regel nog steeds.

Geen dode topics omhoog halen als je niets nuttigs te vertellen hebt. ;)

En jij moet geen Moderator/Admin uitgaan hangen, als hij iets fout doet. Dan moeten zij het verhelpen. ;)

haahhaah ja man

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry dat ik het zeg, Grove st., maar Gunslinger is megalid en dat is hij niet zomaar geworden. Hij zal de regels waarschijnlijk beter kennen dan jij. En @ gta 88: post nuttig of post niet.

Ontopic: Ik vind dat het detail van de personages in de cutscenes verbeterd mag worden, kijk maar naar Driver 2, een verouderd spel maar prachtige cutscens.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, dat ik meer gehoord, dat de politie niet goed is. Vind ik ook, maar voor verkeers overtredingen moet je geen politie achter je aan krijgen. Dan is het geen gta meer. Je word echt gek als je voor alles politie achter je aan krijgt.

Wel ziet het er natuurlijk niet uit. Met 300 in de stad door het rood? natuurlijk! Maar als je stilstaat en de politie rijdt tegen je aan, is het wel jouw schuld en gaan ze je arresteren. Met een bazooka over straat lopen mag ook. Best wel raar.

Link to comment
Delen op andere websites

De gta series zijn gewoon op sommige vlakken onrealistisch, maar ik denk dat dat juist de kracht is van de gta series omdat het, 't een stuk eenvoudiger maakt.

Stel je b.v. als je in het echt iemand vermoord ga je meestal ong. 10-20 jaar de bak in.

Bij de gta series niet en dat is juist goed.

En als je neer wordt geschoten ben je dan dood? NEE en gelukkig maar!!

Bewerkt: door Goliat
Link to comment
Delen op andere websites

Als je een auto in stapt dat je eerst de sleutel erin moet doen.. :Y En met details op de graphics.. !! dat kan veel beter vind ik. In GTA VC waren de graphics egt veel beter. is mijn mening. Maar sommige bomen in SA zijn geen bomen meer maar een paar schimmige figuren.. :?

Mvg, Cornee :D

ik vind dat er een snelheidmeter moet komen en je moet tanken dat is vet

en politie overtredingen moeten strenger woorden bijv door rood licht rijden :D

Helemaal mee eens.. Vooral tanken !! Dat is cool.. :Y

ik vind dat er een snelheidmeter moet komen en je moet tanken dat is vet

en politie overtredingen moeten strenger woorden bijv door rood licht rijden :D

Helemaal mee eens.. Vooral tanken !! Dat is cool.. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Neuh... dat vindt ik niet zo nodig... Kost alleen maar tijd: Rennen > stilstaan > oppakken > T shirt uitrekken > armor aantrekken > T shirt aantrekken > verder rennen... Stel je voor dat er een groep gangleden achter je aan zit :o Dan trek je niet op je gemak even een ander bloesje aan, hoor :lol: .

De AI mag van mij wat beter. Soms heb je van die stomme hulpjes die achter je aan slenteren, die tegen muren oplopen en niet weten hoe ze een trap op moeten.

Inderdaad verder de mensen die in de tuin werken of lekker gaan zwemmen etc. gewoon de dagelijkse dingen die men in het echte leven ook doet.

Link to comment
Delen op andere websites

lijkt mij leuk om snelheids meter in de auto te hebben en toeren tellers. ook dat je zelf moet schakelen en moet tanken. ook moeten er richting aanwijzers op de auto's komen zodat je goed kan zien waar iedereen heen gaat.

verder lijkt het me geweldig als alle auto's anders rijden. verschillend optrekken en schakelen ander brandstof verbruik en andere remmen!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...