Swedish Power Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 (bewerkt) Ik zou wel willen dat Je Ziet Dat ze Vragen om je rijbenwijs En dat je gewoon mee naar het bureau moet dan in de cel woord gezet ofzo dat je dan in de cel een ontsnaping's pogin ofzo doet Bewerkt: 21 januari 2006 door Criminalgamer Reageren
Ferre Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Oja, maar ik vind ook dat je zelf homie's kan bellen. Niet dat je alleen maar opgebelt word Reageren
vice Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 het is misschien iets stoms he maar meestal als er een filmpje is of iets ovirigs zou ik zeggen 'de handen en vingers' die zijn altijd hetzelfde er zit nooit een gaattje tussen de vingers en als ze iets vastpakken lijkt het ene beetje of het er tussen door zou vallen. en dat als je uitstapt dat je uitlaat dan stopt met lucht uitblazen...oh ja en nog iets vets misschien dat je lachgas hebt lekker hard rijden. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 het is misschien iets stoms he maar meestal als er een filmpje is of iets ovirigs zou ik zeggen 'de handen en vingers'die zijn altijd hetzelfde er zit nooit een gaattje tussen de vingers en als ze iets vastpakken lijkt het ene beetje of het er tussen door zou vallen. als ze dat moeten doen ... moet je wel een HELE snelle pc hebben ! ! @ Topic ... Autovelgen ;P Reageren
michael87 Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 let maar eens op de dft-40 een daf achtige vrachtauto hij heeft maar 5 wielen Reageren
wiebje Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 ik vind dat ze meer gedetaileerd moete zijn bij de gebouwe bijvoorbeeld je vlieg met een vliegtuig tegu een flat dat er dan ook een gat in die flat komt en dan bijv. als je het spel laadt dat de flats wir heel zijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.