Jump to content

Hoe duur is de PSP?

Recommended Posts

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)
In het Giga-Pack zit normaalgezien ook een polsriempje, maar ik gebruik dat toch niet.

In het giga-pack zit geen polsriempje.

Ik heb een week geleden een giga-pack gekocht en er zat geen polsriempje bij.

P.S. Om je psp aan te sluiten op je psp moet je psp heel dicht bij de usb-poort staan want de usb-kabel die je meekrijgt is maar 25-30cm lang

EDIT: Die USB-kabel heeft vanaf eergisteren zijn ziel gegeven. Maar ik heb er toch nog 1 van onze Sony-camera :D

Bewerkt: door GtaThomas

ik heb ook een vraagje :

als je een psp hebt en een spel , heb ik gehoord dat je je psp kunt aansluiten met een usb-kabel

op je computer maar kan je dan ook op dat spel spelen op de computer ...

want ik heb mijn geld gespaard :Y en ik kom nu aan €285 en ik zou een psp + gta liberty stories

willen kopen en ik zou dat heel interessant vinden als je het ook op de computer kan spelen .

Bewerkt: door iLoveGta

Damn, ik heb me weeral het verkeerde gekocht. Ik heb het value pakket aangeschaft. Maar heb ondertussen al 256MB memory stick. En ook een USB-Kabel. Ik wist het eigenlijk niet dat er zoveel verschil zat op die 2 pakketen. Maar als ik u was zou ik zeker het GIGA PACK aankopen. Voor 50 Euro meer heb je meer dingen. Want als je 1GB voor je PSP wilt kopen, kost dit al 113 euro. Dus spaar liever een beetje langer. :clown:

@ ilovegta: Als je PSP scherm wilt zien op je PC moet je een Convertor kopen. Ga even op google. daar vind je het wel. Ik dacht dat het 150 euro koste. Vind ik persoonlijk heel veel geld.

Greetz Matiscus :bier:

Bewerkt: door Matiscus
Geplaatst:

owwwwwwwwwww kost inderdaad veel geld ik denk er zelf niet meer aan

maar met kerstmis en nieuwjaar heb ik tot €285 kunnen sparen en ik

zie op de site van BOL dat de psp + gta liberty stories te koop staat

voor €279.95 dus zou ik dat kopen of niet ???????????????????????????

Geplaatst:

Ligt eraan... Zit er wel een memorycard bij? Anders kun je die er nog bij gaan kopen... Ik zou het wel kopen als het een Value Pack + LCS is. Als het alleen een PSP en LCS is, niet.

Ik zou gewoon nog 20 Euro meer sparen. Dan heb je een splinter nieuwe. Dan heb je zeker alles. En weetje dat alles werkt. Bovendien heb je ook nog je garantie.

Greetz Matiscus.

Bewerkt: door Matiscus
Geplaatst:
Ik zou gewoon nog 20 Euro meer sparen. Dan heb je een splinter nieuwe. Dan heb je zeker alles. En weetje dat alles werkt. Bovendien heb je ook nog je garantie.

Greetz Matiscus.

Dude, bol.com is een (net)winkel. Dus je hebt garantie etc, als je voor 17.00 besteld komen ze hem de volgende dag al afleveren meen ik.

Ligt eraan... Zit er wel een memorycard bij? Anders kun je die er nog bij gaan kopen... Ik zou het wel kopen als het een Value Pack + LCS is. Als het alleen een PSP en LCS is, niet.

anders moet je eens op de site van Bol gaan kijken en dan weet je het of het juist

de psp + gta is of psp value pack + gta want ik weet er NOG niet zoveel over .......

edit : dit staat er als titel : PSP Console Value pack + Grand Theft Auto - Liberty City

dus wat zou ik nu gaan doen wat zou het beste zijn (ik wil heel graag de psp)

Geplaatst:

anders moet je eens op de site van Bol gaan kijken en dan weet je het of het juist

de psp + gta is of psp value pack + gta want ik weet er NOG niet zoveel over .......

edit : dit staat er als titel : PSP Console Value pack + Grand Theft Auto - Liberty City

dus wat zou ik nu gaan doen wat zou het beste zijn (ik wil heel graag de psp)

Als ik jouw zou zijn dan zou ik ook gelijk de Giga Pack kopen. Want anders ben je nog duurder uit, want op de 32MB (wat in het Value Pack zit) kan je nauwelijk wat zetten en moet je als snel een nieuwe memory stick kopen.

Geplaatst:

Als je liedjes of zelfs filmpjes op je PSP wilt zetten moet je zeker de Giga Pack nemen. Ik heb nu GTA filmpjes, wat foto's en allemaal liedjes voor m'n custom track. En dan heb ik nog 3 spellen: GTA: Liberty City Stories, Lumines en Pro Evolution Soccer 5. Dat neemt ongeveer een gb in beslag.

maar ik wil de psp + gta want dat lijkt mij het wijste game van alle games die er zijn

voor de psp, maar op de site van bol staat alleen maar psp value pack + gta

en ik zie nergens staan psp giga pack + gta, weet er iemand een winkel of site waar

je dat dan wel kan kopen ???? Want als ik dat apart moet kopen :{ dan kom ik aan

ongeveer €350 en ik wil die psp nu :Y:Y dus wat zou ik nu het beste doen :-(

• 3 maanden later...
Geplaatst:

Ik heb de psp gezien in de winkels en hij kost 250euro ik zzou nog evjes wachten voor je hem koopt :*D

Groetjes Syfes :bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...