Ehsan Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 (bewerkt) kan iemand me een Link geven of gewoon effe lekker uitleggen HOE IK EEN AUTO kan EXPORTEN? - Ik wil bijv. BANDITO importen extra dingen er op zetten en Exporten weer, Dus Ik moet op EEN object maar klikken en dan exporten. Maar dan is alleen dat ene Object maar geexporteerd!! niet alles -Hoe moet ik ze tot een groep brengen en exporteren ??? ....enzo... - Of bijv. ik wil meerdere Lampje Op een Auto zetten... Hoe kan dat dan ??? Vooral Extra Lampjes ben ik gek er op maar Ik heb 3Dmax7 en laatste script van KAM .v43b of zo Help me Pleaaaaaassssssseeeeeeeeee... :$ Bewerkt: 18 november 2005 door Ehsan Reageren
Wazuup Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 (bewerkt) Volgens mij bedoel je dit (voor je bandito probleem): - Kies een object - Rechtermuisknop editeble poly - Kies voor attach - Selecteer alles - Exporteren met die scripts Suc6 en Greetz Wazuup Bewerkt: 18 november 2005 door Wazuup Reageren
Ehsan Geplaatst: 19 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Volgens mij bedoel je dit (voor je bandito probleem):- Kies een object - Rechtermuisknop editeble poly - Kies voor attach - Selecteer alles - Exporteren met die scripts Suc6 en Greetz Wazuup Bedankt. t werkte over exporteren maar! Ik kan niet er mee spelen!!! T loopt vast! Kan Iemand me Duidelijk HELPEEEEEEEEEN!! plzzzzzzzzz Heeft NIEMAND in vreede naam OOIT een Auto gemaakt of Geexporteerd???? NiEMAND????? Ik vraag t zelfde vraag al vanaf JUNI 2005! Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Ik weet dat Hunter auto's in GTA kan zetten. Stuur hem een PM en als hij tijd heeft helpt hij je mischien. Reageren
Wazuup Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Misschien te veel polygons? Check het zo - Ga bij create en modify naar het hamertje (utilities) - Klik more - Kies polygon counter Greetz Wazuup Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.