Silverwing Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 Rate mijn nieuwe Avril Lavigne sig, ben er opzich wel een tijdje aan bezig geweest.. Ik ging voor de zwart/grijze/witte look, en dat is gelukt. Zo zie je maar, je kan ook Signature's maken zonder renders of brushes. Reageren
Dizzee Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 Zeer mooi SW, ik vind het een uniek plaatje zo. Wat ik wel mooi vind, is die SW die erin 'gegraveerd' is, laten we maar zeggen. Moet je het zo ook een cijfer geven? Zoja, geef ik het een 9/10. Reageren
Slimm Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 Mooie sig SW! Alleen vind ik de Tekst juist niet zo mooi, ik denk dat dat veel beter kan! Het is mooit gelukt want volgens mij was dit precies wat je wou! Origineel idee en goed uitgevoerd, 8,5 Reageren
W3sl3y Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 Hele mooie SIG. De manier van de tekst vind ik wel goed alleen vind ik het lettertype niet helemaal gepast. 9-/10 Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 Ziet er heel mooi uit SW . Maar zoals sommigen al zeggen: de tekst vind ik niet echt geweldig.. Maar verder . 9.093 Reageren
Silverwing Geplaatst: 18 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2005 Bedankt voor jullie reacties, ik zal straks even de text aanpassen, en misschien de sig nog wat meer "diepte'" geven. @W3sl3y: Het lettertype niet goed passen? Het is het Avril Lavigne lettertype Reageren
MrKooKie Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 Zeer mooie signature, alleen vind ik Avril Lavigne wat minder!, dikke 9 trouwens! Reageren
Silverwing Geplaatst: 18 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2005 v.2 version, misschien niet helemaal uitgekomen hoe het zou moeten horen, er is nu meer kleur in + nieuwe text. Is deze versie beter? Ik blijf proberen tot ik een goede heb. Reageren
The Mafia Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 Die nieuwe is alleen wat donkerde maar verder mooie sig 9/10. Reageren
Giorgo Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 Ik vind je ''nieuwe'' sig minder mooi, want je wou het grijze-wit effect en ik vind dat goed gelukt misschien iets met wit erover brushen of met de opacity spelen. Maar als ik jou was, ik zou het gewoon zo laten. Reageren
Silverwing Geplaatst: 18 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2005 Bedankt voor jullie reacties, ik ga gewoon de text veranderen op de sig die ik het 1st gepost heb, en met de Dodge Tool wat plekken "opklaren". Reageren
cyberduck9 Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 avril is een lekker ding Edit door .Levi. Geef nuttige reacties bekijk de regels en zie raten. Klik. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.