Jump to content

Overvallen


RonaldVC

Recommended Posts

Hallo mensen. Ik ben hier voor het eerst op deze forum en ik vroeg me af of iemand me met het volgende probleem kan helpen. Ik heb niet de mogelijkheid mensen op straat te overvallen. Wel kan ik ze doodslaan of dood schieten, maar GEEN bloed, GEEN geld... Ik heb een officeel in Nederland gekochte versie en ik heb Vice City voor 100% uitgespeeld, uiteraard zonder hulp van cheats. Heb alle instellingen nagezocht, niks! Misschien bestaat er een patch ofzo?!?post-28310-1208945777_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt... In de duitse en in de UK versie. Ik vindt het raar dat het dan ook in mijn versie zo is. Op zich is het niet heel erg maar het neemt een hoop plezier weg.. Ik hoop dat iemand weet hoe ik dat kan aanpassen. Alvast bedankt...

Link to comment
Delen op andere websites

Als je mensen op straat neerschiet of vermoord moet je toch hun geld kunnen afpakken?? Net als bij een agent, waar je z'n knuppel en pistool kan afpakken.. Bovendien is er geen bloed te zien. Ook niet als je mensen overrijdt... Het lijkt erop dat ik met een gecensureerde versie te maken heb, wat Friemel al zei..

Link to comment
Delen op andere websites

Uhm... Hoe bedoel je geen GTA? Ik heb em gewoon gekocht in de winkel..deze game is het toch waard om officieel te kopen? Tenminste dat vindt ik... Geld is ook wel plenty aanwezig, behalve bij de mensen op straat. Blijkbaar zijn ze allemaal blut :puh: Maar goed, ik herinstalleer het spel wel, wieweet werkt het dan wel. Trouwens mijn savegame blijft gewoon bewaard toch als herinstalleer?

Link to comment
Delen op andere websites

AHA!!! Je hebt gelijk Gangsta, ik heb de verkeerde mensen overvallen :bonk: , die gastjes die nogal op Lance lijken hebben af en toe aardig wat geld op zak, bedankt.

En bedankt Friemel, ik heb de file intussen gevonden.. ga gelijk herinstalleren.

Thanx

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen, ff ter afsluiting van dit topic..

De winkel waar ik vc gekocht heb blijkt zijn games soms uit duitsland, frankrijk en engeland te halen. Het bleek dus dat ik een gecensureerde versie gekocht te hebben.

Ik heb intussen op gamershell.com een bloodpatch gevonden die dit probleem heeft opgelost. Maar ook meerdere dingen, ik krijg ineens de introfilm te zien, en het geluid is sterk verbeterd :D ..

Ik wil geen reclame maken maar deze patch is een echte aanrader :bier: ......

Wat mij betreft mag hier een :slotje: op.

EDIT- Juice, zal niet weer gebeuru :$

Bewerkt: door RonaldVC
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...