Jump to content

Meedraaiend beeld SA PC

Recommended Posts

Geplaatst:

Helloo^^

Ikke heb GTA SA op de ps2 maar ik wil het oowk graag op de PC kopen, maar nu heb ik dus van veel mensen gehoord dat het beeld dan niet meedraait,, is dat waar ?? en als het zo is,, is er dan wat aan te doen ?? een optie ofzo??

Alvast bedankt :)

greetzz Skimmer

Geplaatst: (bewerkt)

Als je in een voertuig zit, is het camerastandpunt vaak wat vervelend. Bij de PS2 wordt dit automatisch aangepast, bij de PC moet je dit zelf met de muis doen.

Tijdens het lopen moet je ook met de muis draaien, maar de camera draait met CJ mee. Als jij dus je muis naar rechts doet, zal CJ naar rechts draaien, en camera ook.

Er is geen optie om dit te voorkomen, maar het is zeker geen nadeel. De besturing went heel snel. De eerste missie is bijvoorbeeld erg vervelend. Je moet meteen met een fiets gaan rijden, en de besturing voelt veel minder solide dan op de PS2.

Ik heb GTA:SA ook op de PS2 en PC, en de besturing is bij beide versies even fijn, maar bij de PC is het even wennen.

Bewerkt: door Gunslinger
Geplaatst:

ik vind het vervelend dat ik de camera niet kan vastzetten.

Als je snel met een auto rijdt zie je bijna niet wat er voor je rijdt.

dus dan moet ik telkens met mijn duim die camera omhooghouden.

Geplaatst:

Maar dan is het lopen dus eigenlijk vergelijkbaar met vice?? Daar draait tommy toch ook met de muis mee ??

Alleen heb je dan in de auto's automatisch meedraaiend beeld

• 5 weken later...
Geplaatst:

Ikke heb GTA SA op de ps2 maar ik wil het oowk graag op de PC kopen, maar nu heb ik dus van veel mensen gehoord dat het beeld dan niet meedraait,, is dat waar ?? en als het zo is,, is er dan wat aan te doen ?? een optie ofzo??

Alvast bedankt

greetzz Skimmer

??waarom en op de ps2 en op de pc??is dat niet beetje verspilling van je geld?. Ik heb het op de ps2 maar een maat van me op de pc. dat is zeker veel vervelender als op de ps2.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...