-Niels- Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 (bewerkt) Zoals jullie weten word de nieuwe Playstation 3 in de Lente van 2006 verwacht. Jullie hebben al kunnen smullen van trailers van andere games. Die waren ook zeer goed, en scoorde boven onze verwachtegingen. De meeste games waren dan ook actie games. Ik wil hier een racegame neerplanten. Met de naam: Formula One. Deze word op de PS3 verwacht en is zeer mooi! Ik heb hier een trailer van deze game, ik kon in het begin het echte en de game niet van elkaar onderscheiden en dat meen ik sirieus. Hier de trailers! En geniet ervan! Bewerkt: 18 november 2005 door -Niels- Reageren
-Richard- Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 Als het spel er echt zo uit ziet, ljikt het me een geweldige game. Het ziet er echt super mooi uit. Reageren
W3sl3y Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 Wow, wat een mooie game. Zelfs die wielophanging is realistisch. Die crash van Alonso is ook vet! Reageren
-Niels- Geplaatst: 18 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2005 Die crash van Alonso is ook vet! Ja, is idd erg leuk. Maar het gaat me wel allemaal wat te snel. Maar het kan zo zijn, dat herhaling is! Reageren
The Italian Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 Super mooi echt vet!kan het ook bijna niet zien dat het gewoon een game is Reageren
-Niels- Geplaatst: 20 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Ik weet niet wanneer deze game uitkomt. Ik kon dat niet vinden, dus daar heb ik geen info over. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 Wow, dat ziet er realistisch uit. Het lijkt net echt. Supermooi, dit spel zou ik ook wel willen hebben. En volgens mij hebben ze dit filmpje versneld en gaat het ingame niet zo snel. Reageren
-Richard- Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 Ik denk dat het een intro filmje ofzo is. Maar het ziet er evengoed mooi uit. Reageren
-Niels- Geplaatst: 23 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Ik denk echt dat de trailer en de game, gewoon qua graphics etc. niet veel van elkaar verschillen. Aangezien er steeds sterkere consoles worden gebouwd. En je weet nooit wat Sony allemaal kan ontwerpen. Ik hoop dat deze console van mij word. Maar ik wou eerst de Xbox 360, die droom laat ik maar vagen. Als ik dit zo zie word ik helemaal zenuwachtig en zou ik het supergraag willen hebben, aangezien ik een race/snelheids-freak ben. Dus.....ik hoop dat ik deze krijg. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.