DaddyPimp Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 Een beetje rapper moet toch zijn eigen rap kunnen schrijven? Je moet gewoon dingen bedenken waarover je wilt rappen, en allemaal los opschrijven, en er dan een geheel van maken.. Zo gaat het 't makkelijkst...
Mpp Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 een rapperzonder tekst is niet zo best volgens mij weet je niet eens van een karlkani vest dit is de reden warom ik jouw nu pest (niet echt hoor het rijmt aleen maar ) Ik ben die bigT van west Mpp AkA Mppdabest eyo en F*ck dew rest In deze F*cking ronden ben ik de finalist Alle neppe rappers heb ik al uitgedist Vind je het gek dat ik nu over hun hoofd pis en als ik mis stop ik een rauwe vis in je k*nt Ja voor jou ben ik te bont Ik rapte al toen jij nog niet bestond nice man nagga westside
gta 88 Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 een rapperzonder tekst is niet zo bestvolgens mij weet je niet eens van een karlkani vest dit is de reden warom ik jouw nu pest (niet echt hoor het rijmt aleen maar ) Ik ben die bigT van west Mpp AkA Mppdabest eyo en F*ck dew rest In deze F*cking ronden ben ik de finalist Alle neppe rappers heb ik al uitgedist Vind je het gek dat ik nu over hun hoofd pis en als ik mis stop ik een rauwe vis in je k*nt Ja voor jou ben ik te bont Ik rapte al toen jij nog niet bestond nice man nagga westside de teks is wel goed maar nu nog rappen
LucasV Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Probeer anders rijmwoorden.nl voor inspiratie. Verder kan ik je niet helpen.
Young_Buck Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Wat een topic . Als je zelf geen raps kunt schrijven dan ga je toch niet rappen. Dan ga je naar www.songteksten.com en ga je muziek meezingen .
Freestyle Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Moet t een diss zijn of wat? Hij probeert iets te geven aan gtaboy waar hij wat aan heeft.
Mpp Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Hallo. Ik zou graag een rap maken maar ik weet geen tekst kan iemand er een voor mij maken?BVD. Groeten Gtaboy107. Tips als je wil rappen : pak pen en papier en zit 1 uur te rijmen elke dag dan kom je er wel 2 word een beetje boos dan kan je beter rappen (bij mij dan) luister veel naar hiphop om zin erin te krijgen ik hoop dat het je lukt groetjes Mpp
AmsterdamBoy Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Nederlanse rap of Engels/Amerikaans rap?
GOLDYx Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 Hee ,. ik M0et een Diss hebben tegen iemand.. wie kan mY helpen ? ik heb wel een klein stukje dat er cker in moet check die relatie met je pa dronken in een café scheldend op je ma Als dat stukje erin kan z0u het t0p wezen het gaat om een meisje.. gedraagt zich als een slet liegt alles bijelkaar arrogant dikke spek reet ! denkt dat ze alles is hee als iemand mY ken helpen alvast bedankt btw ( we noemen d'r marikoe stinkie , ze heeft stink kut )
GTA-Sheep Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 In het kader van "ban het pesten op scholen de wereld uit" lijkt het me niet handig als we met zijn allen in de pen klimmen om een scheldlied tegen een van je kennissen te maken. Daarbij: het topic vierde 12 dagen geleden zijn 1-jarige jubileum én ik vind de teksten die je gebruikt nogal grof en beledigend. Topic gesloten wat mij betreft.
Recommended Posts