sirsmokealot Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 kan ik die kart nog erges vinden??????? Reageren
Dizzee Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 (bewerkt) Even vlug uit mijn hoofd enkele locaties vinden hoor. Je hebt er eentje aan Madd Dog's Mansion aan de achterdeur staan, en ééntje bij het trailer-park waar je de eerste missie in de countryside speelt; 'Badlands'. Deze zijn enkel te vinden na de missie 'Cut Throat Business' waar je OG Loc moet achtervolgen in een Vortex en Kart. Er staat wel al een map op van alle voertuigen op wikigta, maar om zo elke bolletje af te gaan is een beetje veel werk. klik Bewerkt: 18 november 2005 door Dizzee Reageren
Upstream Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 (bewerkt) Er staat er bij mad doggs mansion een, het staat helaas nog niet op wikigta. EDIT: Dizzee was me te snel af Bewerkt: 18 november 2005 door DMWTM30 Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 (bewerkt) Volgens mij verschijnen deze karts na de missie dat je OG Loc moet vangen op een kart. Kaartje San Andreas met karts aangegeven (4stuks): Bij het benzine station (SF): Naast Zero's shop (SF): Succes, Ruurd31.. :'D Bewerkt: 18 november 2005 door ruurd31 Reageren
Gunslinger Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 De kart is ook te spawnen met de N00bmod. Hiermee kun je alle voertuigen spawnen, waar je maar wilt. Reageren
Giorgo Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 Hier is de Kart, >>>KLIK<<<. • Deze staat bij Zero's geparkeerd in een steegje. • Deze staat ook in '' El Ruerbrados'', in een verlaten gebouw. • Als je de missie ''Cut Troath Busines van Mad Dogg'' hebt gedaan staat de Kart buiten het Mad Dogg Mansion. •Bij de streetraces in SF, bij Wang cars start de race ''Go-Go Karting'' op en rij de Kart naar je huis. Reageren
nick Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Er staat er ook een in SF in die slingerstraat. Bij zon huis,loop je de trap op en boven aan de trap staat de kart(trap is buiten). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.