Eclipse Geplaatst: 10 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2004 dat hoef je niet te vragen want iedereen kan meerdoen hij is van franse nationalitijd...hoeveel je ervoor krijgt weet ik niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 10 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2004 die man was volgus mij van franse afkomst(hij noemt tommy ook een amerikaanse sukkel) Dat is geloof ik correct ja, dus nu moet Joep de vraag stellen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 10 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2004 (bewerkt) ik zal al een volgende vraag stellen vraagje nr 6 welke auto's staan op de DERDE lijst van sunshine auto's Bewerkt: 10 augustus 2004 door ironfist99 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 10 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2004 De; Voodoo Cuban Hermes Caddy Baggage Mr Whoopee Pizza Boy Vraag 7;een moeilijke, Wat zegt een van die gasten van Love Fist helemaal als laatste in die Limo? (als je hun gered hebt van die bom) Hij is best wel flauw! :lol: <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 10 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2004 stinger comet banshee cheetah phoenix dat was het edit: die van jouw is fout melchior...dat is de 4e lijst wat jij hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 10 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2004 rambo is juist rambo verzint dan ook de nieuwe vraag neem ik aan? en melchior,jouw vraag is denk ik TE moeilijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 10 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2004 ehm eens ff kijken...hoe heet de 1e missie bij de filmstudio's??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 10 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2004 Recruitment Drive hoeveel geld krijg je voor de missie "Hit the Courier" van printing works? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 11 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2004 ehm..voglens mij 15.000 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 11 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2004 Ik dacht $5000 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 11 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2004 8-ball is correct nieuwe vraag aub Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 11 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2004 Wat moet je doen in de missie: Hog Tied? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 12 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2004 (bewerkt) Vraag 7;een moeilijke,Wat zegt een van die gasten van Love Fist helemaal als laatste in die Limo? (als je hun gered hebt van die bom) Hij is best wel flauw! :lol: <_< Tommy, man, nice one. Rock and roll, man. Ain't we got a gig to go to? A racket to make? Groupies to abuse? LOVE FIST! Have you finished with that bottle? Wat moet je doen in de missie: Hog Tied? Je moet de gestolen bike van Big Mitch Baker terughalen (vanachter de downtown ammuniation). Volgende Vraag: Waar moet je Mercedes ophalen in de missie "Recruitement Drive" ? Bewerkt: 12 augustus 2004 door patrickw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 12 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2004 Volgende Vraag:Waar moet je Mercedes ophalen in de missie "Recruitement Drive" ? Bij haar apartement (vice point) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 12 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2004 ik zal al een volgende vraag stellen waar speelt de missie "Four Iron" zich af? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.