Eclipse Geplaatst: 12 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2004 Volgende Vraag:Waar moet je Mercedes ophalen in de missie "Recruitement Drive" ? Bij haar apartement (vice point) neej bij de pizzatent in downtown :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 12 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2004 Volgende Vraag:Waar moet je Mercedes ophalen in de missie "Recruitement Drive" ? Bij haar apartement (vice point) neej bij de pizzatent in downtown :lol: ow, ik dacht dat je andere missie bedoelde! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 12 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2004 die missie die jij bedoeld is love juice maja ik stel maar een vraag Hoeveel missies moet je doen bij de malibuclub, de filmstudio's, printworks en caufman cabs samen??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 12 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2004 die missie die jij bedoeld is love juicemaja ik stel maar een vraag Hoeveel missies moet je doen bij de malibuclub, de filmstudio's, printworks en caufman cabs samen??? Malibu Club: 4 Filmstudio's: 4 Print Works: 2 Kaufman Cabs: 3 Totaal: 13 Volgende vraag: Hoeveel maffia mensen moet je killen in de missie: Cap te Collector? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 12 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2004 3 sanchez met 2 mensen dus 6....trouwens...8-ball het waren er 14 want bij printworks had je ook nog 3 missies cap de collector is ook nog een missie daar he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 12 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2004 3 sanchez met 2 mensen dus 6....trouwens...8-ball het waren er 14 want bij printworks had je ook nog 3 missies cap de collector is ook nog een missie daar he o ja! Maar dat was eigenlijk een extra'tje! want je had hem al gehaald! :lol: ok, volgende vraag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 12 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2004 ik zal al een volgende vraag stellen waar speelt de missie "Four Iron" zich af? Op de golfbaan... Hoe heet de chef-kok die je killed, en zijn GSM afpakt ??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 13 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2004 Leo Ik geloof dat hij goed is dus stel alvast de volgende vraag om het topic niet onodig stop te zetten. In welke missie moet je samen met Lance je verkleden als 2 agenten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 13 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2004 In welke missie moet je samen met Lance je verkleden als 2 agenten? Copland Volgende vraag: Welke auto staat er geparkeerd buiten het politiebureau in de missie No Escape? (Waar je in moet ontspappen) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 13 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2004 In welke missie moet je samen met Lance je verkleden als 2 agenten? Copland Volgende vraag: Welke auto staat er geparkeerd buiten het politiebureau in de missie No Escape? (Waar je in moet ontspappen) da's een sentinel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 13 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2004 In welke missie moet je samen met Lance je verkleden als 2 agenten? Copland Volgende vraag: Welke auto staat er geparkeerd buiten het politiebureau in de missie No Escape? (Waar je in moet ontspappen) da's een sentinel Goed! Stel de volgende vraag maar! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 13 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2004 boven welk stadsdeel zweeft een zapplin??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 13 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2004 (bewerkt) downtown w8 ff ik zoek een nieuwe vraag edit:ik heb er één: wat krijg je als je 70 hidden packages hebt? Bewerkt: 13 augustus 2004 door ironfist99 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 13 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2004 De sea-sparrow Veel personages uit het verhaal hebben en persoonlijke auto. Noem de auto van: Ricardo Diaz Ken Rosenburg Phil Cassidy Hilary Candy Suxxx Lance Vance Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 13 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2004 FOOOUUUUUT maar ya: diaz:kogelvrije admiral rosenburg:ook admiral phil:patriot hilary:sabre turbo lance:infernus suxxx:stretch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.