Lantyz Geplaatst: 13 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2004 FOOOUUUUUT :huh: ? 70 pakketjes = Sea Sparrow? Toch? *onzeker* EDIT: OH NEE! Rocket Launcher! Sea sparrow komt daarna pas! Anyway; Auto's zijn goed (Alleen heeft Diaz ook nog een stretch) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 13 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2004 vraag weet-ik-hoeveel: hoeveel kost het MES in de winkels? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 13 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2004 vraag weet-ik-hoeveel:hoeveel kost het MES in de winkels? $30 volgens mij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 13 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2004 fout Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 13 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2004 $100. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 13 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2004 (bewerkt) fout het is 90$ stel maar de volgende vraag want strax is het spam als ik altijd "fout" moet typen Bewerkt: 13 augustus 2004 door ironfist99 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 13 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2004 Oke dan. Je moet iemand in een missie vermoorden op het vliegveld, hoe herken je die persoon? (best wel moeilijk). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 13 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2004 Heeft toch iets met een koffertje in de hand? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 13 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2004 ze gaat aan iemand vragen hoe laat het is volgende:(moeilijke) in welke missie komt Nick Kong voor? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 13 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2004 Nick kong, is dat niet die die gozer op de boot, die je als laatste af moet knallen in de telefoon-missie "Autocide" ??? Mocht het goed zijn: Waar staat een verborgen caddy ( ver weg van de golfbaan).....? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 13 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2004 juist je vind de caddy in een bosje vlakbij de vuurtoren volgende vraag:wat moet je doen bij de rampage vlak bij het stadium (ik wil het wapen en de hoeveelheid gang members) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 13 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2004 Je hebt volgens mij een Molotovs en je moet 30 Gangmembers neerknallen.. Toch? Ik weet het niet zeker, maar als dat zo is volgende vraag: Waar vind je de BF Injection? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 13 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2004 fout maar je vind de BF in washington beach Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 13 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2004 Volgens mij is het de flame-thrower, en ik twijvel tussen 12 of 15 gangmembers.... ik gok 12... ( effe geen nieuwe vraag,want waarschijnlijk fout ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 13 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2004 idd,nog steeds fout Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.