Melchior Geplaatst: 15 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2004 Een rood rondje met een vaag Oosters teken ernaast... Als je anders de Haitianen bedoeld, op hun T-shirt staat RELAX. Nieuwe vraag; op de boot van Cortez komt een matroos aanlopen met een bepaald wapen waarmee je Colonel Diaz even later moet vermoorden... Welk wapen is dit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 15 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2004 colonel diaz die ken ik niet als je gonzales bedoelt dan is het een kettingzaag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 15 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2004 ja die is goed..stel maar al een vraag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 15 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2004 colonel diaz die ken ik niet als je gonzales bedoelt dan is het een kettingzaag Ah, ja beetje vraag, ja ik bedoelde die Gonzalez, ik speel het nog niet zo lang, ik haalde Diaz,Cortez en Gonzalez door elkaar <_< ... Maar goed, het was juist! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 15 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2004 wie spreekt de stem van tommy uit vice city in? :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 15 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2004 Ray Liotta! (die van o.a. Goodfellas) Dezelfde soort vraag, alleen anders gesteld! Voor welk personage spreekt Burt Reynolds (bekend van o.a. Smokey and the Bandit) in VC zijn stem in? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 15 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2004 Ray Liotta! (die van o.a. Goodfellas)Dezelfde soort vraag, alleen anders gesteld! Voor welk personage spreekt Burt Reynolds (bekend van o.a. Smokey and the Bandit) in VC zijn stem in? dikke tuub man :lol: hoe kom je daar nouw 8ter....kom man ff een normale vraag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 15 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2004 Ooit wel eens van handleiding lezen gehoord? :lol: <_< (Nu heb ik de oplossing eigenlijk al te makkelijk gemaakt!) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 18 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2004 ik zou het niet weten mijn broertje heeft de handleiding in de kachel gegooit omdat hij graag met vuur speelt maar bij de aftititeling staat het ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 18 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2004 Phil Cassedy(gokje)? :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 18 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2004 Avery...makkie :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 18 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2004 Oke, die was goed, verzin er maar een Godfather! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Gangsta Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2004 ja kom met die volgende dit is leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 15 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 september 2004 (bewerkt) stil topic geworden: NeXt RoUnd Welke arm verliest phil cassedy? Bewerkt: 15 september 2004 door ironfist99 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 15 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2004 de rechter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.