[E]lmex Geplaatst: 18 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2004 18 ?? volgens mij 18 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 18 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2004 Ik denk 32 inclusief fototoestel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[E]lmex Geplaatst: 18 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2004 Ik denk 32 inclusief fototoestel. fototoestel :S ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 18 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2004 (bewerkt) lmex,Sep 18 2004, 10:19 PM] Ik denk 32 inclusief fototoestel. fototoestel :S ? Je krijgt een fototoestel in een van de missies van de Filmstudio! Edit: op pc eentje minder want daar heb je geen traangas :lol: Totaal op pc: 32 Totaal op ps2: 33 :ph34r: Edit 2: Maar telt de vuist ook mee? Daar heeft ie niks in zijn hand! :lol: Bewerkt: 18 september 2004 door 8-Ball Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 19 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 september 2004 (bewerkt) lmex,Sep 18 2004, 10:19 PM] Ik denk 32 inclusief fototoestel. fototoestel :S ? Je krijgt een fototoestel in een van de missies van de Filmstudio! Edit: op pc eentje minder want daar heb je geen traangas :lol: Totaal op pc: 32 Totaal op ps2: 33 :ph34r: Edit 2: Maar telt de vuist ook mee? Daar heeft ie niks in zijn hand! :lol: fout! en de vuist telt niet mee! Bewerkt: 19 september 2004 door ironfist99 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 19 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2004 Er zijn er 40 voor op de playstation En er zijn 39 wapens voor op de computer toch?¿ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 19 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 september 2004 (bewerkt) teveel! 34 op ps2 en 33 pc en als je de dingen meetelt die je niet kunt hebben(helicannon enzo) heb je er 36 en nu iemand anders! Bewerkt: 19 september 2004 door ironfist99 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[E]lmex Geplaatst: 19 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2004 (bewerkt) jaa dan ga ik nu ; hoeveel "grote" missies zitten er in het hele spel ? dus die je bij de letters moet doen Bewerkt: 19 september 2004 door [E]lmex Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MightyDuck Geplaatst: 19 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2004 58 missies dacht ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[E]lmex Geplaatst: 19 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2004 lol ik heb het zelf niet zo goed getelt.. mja.. 58 dat is geloof wel goed.. mighty your turn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MightyDuck Geplaatst: 19 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2004 Mischien een hele simpele maar wist ff niks anders. Bij welke missie wordt Cam (soms) doodgeschoten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 19 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2004 Dat is bij de 1e missie van de Malibu Club ofniet? No Escape? Dan moet je hem bevrijden uit de gevangenis... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 19 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 september 2004 (bewerkt) of bij de bankoverval (ik vergeet hem altijd te "coveren" of knal hem per ongeluk zelf neer) Bewerkt: 19 september 2004 door ironfist99 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 19 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2004 of bij de bankoverval(ik vergeet hem altijd te "coveren" of knal hem per ongeluk zelf neer) Die missie heet The Job. .. Daar zat ik ook aan te denken, maar bij mij gaat Phil eerder dood dan hij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 19 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 september 2004 of bij de bankoverval(ik vergeet hem altijd te "coveren" of knal hem per ongeluk zelf neer) Die missie heet The Job. .. Daar zat ik ook aan te denken, maar bij mij gaat Phil eerder dood dan hij. was naam kwijt doe jij maar de volgende vraag :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.