sirsmokealot Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 kan iemand zegge wat ik moet doen ik heb sweet of wie dan ook opgevangen en dan moet ik schiete waar moet ik op schiete??????die brandweerwagen ofwat????want dat heb ik al 2 keer geprobeert ma die gaat maar niet kapot Reageren
Barcelona Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 Je moet op de politie auto's schieten achter je maar je moet niet op de brandweerwagen schieten maar je moet de brandweerwagen gewoon volgen. Richt goed op de auto's en schiet heel de tijd tot dat hij van de brug af gaat en dan hebt je de missie gehaald! Veel succes! Reageren
Giorgo Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 End Of The Line. Dus je hebt Sweet opgevangen ? dan moet je op de poiltie en Gangs schieten die achter je aan komen, kortom alles wat achter jouw rijdt schiet je kapot. De brandweerwagen rijdt vanzelf een brug af omdat die brug al kapot is. En dan is de missie klaar, je moert niets tegen de brandweer doen maar wel tegen de politie en gangs achter je. Als je die missie voltooid hebt komen de eindletters van SA, en zijn er geen storyline missies meer. Dan kan je nog Odd-Jobbs e.d. gaan doen alles voor de 100 %. ________________________________________________________________________________ ___________________________ Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 (bewerkt) Hier vind je alles wat je moet doen om de 100% te halen. Hier (klik). De missies die je op elk eiland hebt gedaan staan onder de naam van het eiland. De OddJobs vind je eronder, de schools en de rest. Ook moet je alle huizen kopen, om de 100% te halen. Heel veel succes, Ruurd31.. :'D *Edit: Ongelukje, ik doe wat te veel offtopic! Beetje vervolg op vorige post van Giorgo. Bewerkt: 18 november 2005 door ruurd31 Reageren
Samurai Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 Je moet op de bestuurders van de politieauto's mikken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.