M@RCEL Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 Ik heb een vraagje. Waar staat de Phoenix en de Euros, twee auto? Ik heb ze nog nooit ergens zien rijden. Of moet je iets doen waardoor je ze krijgt? Reageren
Giorgo Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 (bewerkt) De Euro's staat geparkeerd bij de ''Camel Toe'' in LV tijdens de export-missies. Heb je de export-missies al gedaan, dan kan je hem inporteren van het containerschip in SF, bij de SF Docks. De Phoenix kan je verkrijgen tijdens de race achter Wangs Cars (streetraces) tijdens de race steel je hem gewoon en dan cancel je de race en je hebt hem. Of er is ook nog een cheat ''Only Sports Cars'' dan rijden ze ook rond. Bewerkt: 18 november 2005 door Giorgo Reageren
P-Jamma Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Girogo heeft gelijk, sommige auto's zijn pas verkrijgbaar na bepaalde missie's of om speciale redenen... Met deze map kun je waarschijnlijk wel vooruit:KLIK Op deze pagina staan namelijk alle voertuigen aangegeven, en ook alle locaties. Reageren
ikt Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 De phoenix is toch een muscul car? Die rijden dan toch soms op het platteland? Want de Buffalo heb ik daar zoveel gezien. Reageren
P-Jamma Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 (bewerkt) De phoenix is toch een muscul car? Die rijden dan toch soms op het platteland? Want de Buffalo heb ik daar zoveel gezien. De Buffalo is inderdaad een Muscle Car, en deze is te tunen bij: TransFender... Ze rijden inderdaad wel eens op het platteland, dit komt waarschijnlijk omdat Catalina er ook een heeft.. Als je bijvoorbeeld in Catalina's Buffalo rijdt, zul je zien dat er op de weg ook steeds meer Buffalo's rijden;) Bewerkt: 19 november 2005 door Nasty-Toilet-Man Reageren
Giorgo Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Ja dat is zo. Deze zijn Muscle Cars * Buffalo * Clover * Phoenix * Sabre Maar de Phoenix rijd niet op de weg. In Vice City reed deze er echter wel maar in SA niet, de redenen weet ik niet. Reageren
Enigma101 Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 wrm heeft de phoenix geen nitro effect ?? Reageren
GrandTheftMart Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 wrm heeft de phoenix geen nitro effect ?? Nitro's moet je er eerst inzetten voor ze werken wrm heeft de phoenix geen nitro effect ?? Nitro's moet je er eerst inzetten voor ze werken Reageren
ZOrange Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Je kan ze ook laten in porteren in de haven van SF Hier staat er ergens een schoolbord daar kan je op zien op welke dag je ze kan kopen! dan staat hij op het schip dat er bij staat Reageren
corvie Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Maar voordat je ze kan laten importeren moet je zelf eerst ook al een paar auto\s daar naartoe hebben gebracht... En ff een vraagje... wat zijn de export-missies ofzo bij Camel Toe Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Kijk eens rechtstreeks uit de GTA SA F.A.Q. Waar kan ik auto's exporteren??Dit kan in de haven van San Fierro, ookwel Easter Basin genaamd. Punten waaraan je het kan herkennen zijn de kraan, het schip en de grote loods. Hier nog wat nuttige informatie over importeren en exporteren. Wanneer kan ik Exporteren en Importeren??Dit is mogelijk na de missie Customs Fast Track, hierna kan je je auto's exporteren. Auto's die je kan exporteren staan op de Blacklist, er zijn 3 lijsten en na elke 5 ge-exporteerde autos krijg je een speciale auto om te importeren. Hoe Exporteer/Importeer ik een auto??Je kan een auto exporteren door een auto die op de Blacklist staat hem ergens vlakbij de kraan neer te zetten, in de kraan te stappen en de auto dan tillen op het schip in de Rode marker. Om auto's te importeren ga je naar de Blacklist en druk je op de benodigde knop. Je kan auto's alleen maar op bepaalde dagen importeren! Nadat je je auto hebt geselecteerd en je hebt betaald kan je hem ophalen bij het schip. Suuces, Ruurd31.. Reageren
ZOrange Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Juist! de haven waarover ruurd praat is die op het kaartje! Pas wel op als je er naar toe vliegt, ga niet over de marine anders krijg je 5 sterren wanted achter je aan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.