GTAistheFuture Geplaatst: 9 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2004 Heey vinden julie confessions of a drama queen ook zoooow barslecht die lindsey lohan speelt vaak heeel erg slecht mee eens of niet mee eens Reageren
Melchior Geplaatst: 9 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2004 Heb jij hem dan gezien dan?! :lol: Hij lijkt me slecht. Reageren
Tim14 Geplaatst: 9 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2004 nou ja ik vind het een slechte film ik ben gister ook na de voorpremiere van 13 going on 30 dat was wel een grappige film. Reageren
Lantyz Geplaatst: 9 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2004 Is dat een hele nieuwe of een hele oude film? Ik heb er persoonlijk nog nooit van gehoord. Moet ik dat zo laten? :lol: Reageren
Melchior Geplaatst: 9 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2004 Het gaat geloof ik over een meisje van 13 in het lichaam van een vrouw van 30, lijkt me best wel grappig die film! Reageren
Tim14 Geplaatst: 10 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2004 het was ook een voorpremiere! dus die moet nog uit komen 12 augustus geloof ik. wie heeft er trouwens the butterfly effect gezien? Dat is echt een een gave film aleen op het begin heel moeilijk te begrijpen je moet wel even na denken tot dat je alles weer begrijpt Reageren
Pete-R Geplaatst: 19 september 2004 Rapport Geplaatst: 19 september 2004 Komt die op dvd uit? dsn huur ik hem een keer B) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.