Giorgo Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 (bewerkt) Ik heb mijn eerste pictuning gedaan. Dus kraak me niet teveel af, ik vind pictunen erg leuk dus ik ga dat vaker doen. Orgineel : Nu: Veranderingen: • Ramen getint • Andere wielen • Voorbumper van carbon • zijskirt • Roofscoop van carbon • Andere tankdop • Blauwe neon Raten please... Bewerkt: 18 november 2005 door Giorgo Reageren
The Mafia Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 Sorry een 4/10 niet echt mooi maar blijf het proberen dan word je steeds beter. Reageren
Matiscus Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 Ik vind het best mooi voor zijn allereerste pictuning. ik geef hem een 6/10 Reageren
Achille Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 Sorry maar het ziet er niet uit.. Velgen niet mooi uitgeknipt. 'Het Geval op het dak' vind ik niks. Voorbumper. is lniet mooi Neon is wel mooi gelukt Reageren
Upstream Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 Niet zo hard zijn, ik vind hem wel mooi eigelijk. Behalve die voorbumper 8/10 negatief -voorbumper -roofscoof (wat is dat voor ding op het dak ) -witte achtergrond velgen positief +sideskirts (zeer realistisch) +neon (je kunt het wel, in die tut zag het er niet uit) +ruiten +tankdop Hopelijk zullen er nog vele volgen . Reageren
Matiscus Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 (bewerkt) +neon (je kunt het wel, in die tut zag het er niet uit) Hij heeft mijn tutorial gevolgt. Bewerkt: 18 november 2005 door Matiscus Reageren
Giorgo Geplaatst: 18 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2005 Ja, dat is niet van mijn tut. Mijn tut is zeg maar voor beginnelingen. De tut van Matiscus is veel beter dan die van mij, maar ik heb mijne gemaakt voor de minder gevorderde met IR. Matiscus''s tut glowt meer maar misschien kunnen minder gevorderde met IR zijn tut nog niet. Daarom heb ik mijn tut gemaakt. @Ben al bezig met de volgende pictuning. Reageren
Matiscus Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 haha, Hij is al bezig met de volgende. ik zal even de mijnen posten: Reageren
Giorgo Geplaatst: 19 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Zeer net, echt waar. Jij maakt die bodykits parachtig en ook de tankdop is mooi ingewerkt. Ik geef een 9.5. Voor de mensen die een trailer van mij auto willen ., mogen dat. Dus deze 350Z is nog ''Under Construction Reageren
Upstream Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 (bewerkt) Gaan we nu pictunend auto's laten zien? zo ja, dan heb ik er ook wel een paar . Bewerkt: 19 november 2005 door DMWTM30 Reageren
Giorgo Geplaatst: 19 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Gaan we nu pictunend auto's laten zien? zo jah dan heb ik er ook wel een paar . Ik weet het niet, het is wat uitgelekt. Normaal kwam er alleen een Skyline van mij. Maar ik ga de topictitel laten veranderen naar ''Pictuning van Giorgo''. Dus post hier best geen auto's maar maak een topic voor jezelf aan, is veel handiger en overzichtelijker voor jezelf en mij. Dus.. Reageren
Matiscus Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Ik geef je nog een tip: Gebruik zwarte ramen. Reageren
The Mafia Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 En Giorgo kijk is naar je achtervelg beetje scheef doe Ctrl-T tegelijk. Reageren
Giorgo Geplaatst: 19 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Dat weet ik allemaal hoor, ik gebruik altijd ctrl+t. Maar zoals ik al zeg, hij is nog under construction. Alvast bedankt voor jullie reacties. Reageren
Matiscus Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Graag gedaan he. Maar in het begin vond ik dit ook moeilijk. Die peugeot was men 2de pictuning. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.