Giorgo Geplaatst: 19 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2005 (bewerkt) Ik heb de 350Z gecanceled, omdat die erg slecht ging. Ik heb een golf 4 gepictuned. Met dank aan Matiscus voor de rode verf. Huidig :(zie bijlage) • Velgen • Neon • Voorbumper • hood • getinte ramen • zijskirt • andere kleur(dank aan Matiscus) • 2 sparco stickers • Spoiler Reacties zijn welkom ! Bewerkt: 19 november 2005 door Giorgo Reageren
The Mafia Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Velgen zijn er niet goed opgeplakt maar voor de rest toppie. Reageren
Froop Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 (bewerkt) Wow! Je hebt dus een ongelofelijke fout gemaakt. Kijk eens naar die velgen. Doe komen nog boven de banden uit! Bewerkt: 19 november 2005 door Froop Reageren
Matiscus Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Thx voor de credit. Ik geef je een 9. Jammer van die velgen. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Ziet er erg mooi uit allemaal. Morgen ga ik ook wel een auto pictunen (als ik het niet vergeet). Ik vind het erg leuk, maar je moet er wel de tijd voor nemen. En ik heb het erg druk met modden dus miss moet het een paar dagen wachten. maar het komt er wel. GizmO Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.