Matiscus Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 (bewerkt) Yo, Naar lang oefenen. Kan ik toch auto's converteren naar SA. Aangezien _Mr_k_ Stopte met modellen. En ik die persoonlijk ken. Kreeg ik zijn modellen. Ik heb er al 1 geconverteert. Hier is alvast een screenshot: Je kan hem hier dowloaden. Geef alvast jullie meningen. Bewerkt: 18 november 2005 door Matiscus Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 Mooi ding man! Ik geef een dikke 10!! Echt een super mooi ding! Heb je die zelf gemaakt of is dat paintjob? groet Ronnie Reageren
Matiscus Geplaatst: 18 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2005 Ik heb naar SA over gezet. En het is geen paintjob. De maker van het model. Is _Mr_K_ Ik heb alleen de textures enzo aangepast en naar sa omgezet. Maar ik vind dit wel een mall ding. Het is altijd mijn favo geweest is GTA VC. Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Ow hij komt uit GTA VC? Dit had ik ook altijd al willen doen gewoon auto`s van VC in SA zetten alleen heb ik hier de prgrammas helemaal niet voor en weet ik niet eens hoe het moet. Is het moeilijk om te doen? Reageren
Matiscus Geplaatst: 19 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2005 De eerste release van de auto was voor vc. Aangezien de echte modder dit niet meer doet en ik een goeie band heb met die gast kreeg ik zijn modellen om te converteren en te veranderen naar sa. Neen dat is niet moeilijk. Maar wel ingewikkelt. Ik ga er eens een tutorial overtypen. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Wouw, goed werk Matiscus. Ik vind het een 10/10!! Ruurd31.. :'D Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 De eerste release van de auto was voor vc. Aangezien de echte modder dit niet meer doet en ik een goeie band heb met die gast kreeg ik zijn modellen om te converteren en te veranderen naar sa. Neen dat is niet moeilijk. Maar wel ingewikkelt. Ik ga er eens een tutorial overtypen. Ik zal het graag eens willen leren! Reageren
Matiscus Geplaatst: 19 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Gelijk ik al zei, typ ik vandaag of morgen er een tut over. Reageren
Dynamic Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Netjes hoor.. Heel Mooi heb je zelf nog meer Moddelen Greetz GIOVANNI_BONO Reageren
ZOrange Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 kan de pic. en de download link niet volgen? is het weer door men dwaze pc? Reageren
Upstream Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 kan de pic. en de download link niet volgen?is het weer door men dwaze pc? Links zijn gewoon dood. pm matiscus maar even om te vragen of hij hem weer terug wilt zetten. Met je pc is niks mis . Reageren
Matiscus Geplaatst: 27 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Inderdaard al de links zijn dood. Zoek even op google. Want momenteel ligt men server beetje lam. Ik doe zo rap mogelijk iets aan dit probleem. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.