spikeT Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 hey, heeft er iemand zin om wa te vliegen? Mij lukt het echt niet Geen cheats of mods gebruiken. Hier kan je em downloaden Thx, Tim
Upstream Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Bedoelde je alleen Circle Airstrip? zo ja dan heb ik hem voor je gehaald, hoop dat hij werkt. download NB: ik heb wel ff die 2 in een 3 verandert, mijn slots waren vol .
spikeT Geplaatst: 19 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2005 oei, das een foutje van mij. K dacht dat er maar drie proeven waren. Maar blijkbaar zie je de volgende proef pas als je de vorige slaagt. Je mag in ieder geval alle tests dan afwerken, want ik bak er toch niks van. greetz, tim
Dizzee Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Ik heb de rest voor je gehaald. Geen cheats. link: http://rapidshare.de/files/7844344/GTASAsf3.b.html
spikeT Geplaatst: 20 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2005 thx voor het vliegwerk ! nog een vraagje: kan ja mss eens een print screen maken van je instellingen van de "vehicle controles", want ik heb er nu zo mee zitten prullen dat er niks meer van klopt alvast merci. greetz, tim
Ruurd31 Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 (bewerkt) Dat hoeft niet hoor. Je start het spel, dan druk je op <options>, dan klik je op <controller setup> dan doe je op <restore defaults>. Dan klik je op <yes> en dan staat je besturing weer op het standaard ingesteld. Zoals je het spel eerst had. Veel succes verder, Ruurd31.. :'D Bewerkt: 20 november 2005 door ruurd31
spikeT Geplaatst: 21 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2005 idd ruurd31, maar ik meen me toch te herinneren dat dit ook niet een al te praktische instelling is om te vliegen. Daarom kan ik mss eens proberen met iemand zn instelling die wel makkelijk "in de hand" ligt. greetz
Dizzee Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 Je kan altijd de mijne eens proberen dan. Bij accelerate, brake/reverse, left en right gebruik ik E, D, S en F. Op het plaatje klikken voor een grotere versie. Edit door .Levi.: Topic Closed. Wil je nog wat melden pm 1 van de moderators van Gta sa sub fora ( Big Smoke of mij)
Recommended Posts