~Lance Vance Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2005 Ik zit vast bij de missie Demolition Man van Avery Carrington, ik vlieg vrolijk met mn RC Heli naar de plaats van bestemming, meteen al die bouwvakkers als een gek op mn RC Heli intimmeren waardoor ie heel snel in de fik vliegt. Heeft iemand tips voor deze missie want k vind hem echt moeilijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Freak2 Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2005 Je kunt misschien is kijken op: missie hulp Echt veel hulp voor deze missie is er niet. Gewoon blijven proberen!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2005 Volgens mij is dit al een paar keer gezegd maar ga eerst met je helicopter naar het gebouw en kill met de rotorbladen die bouwvakkers.. De tijd begint toch pas te lopen als je de eerste bom oppakt. Ik heb het zelf ook zo gedaan, na een paar keer was het gelukt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2005 Je akn ook een save game downloaden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 19 november 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 november 2005 Nee ik wil eerst alle missies zelf uitspelen anders gaat de lol er een beetje af vind ik RonaldVC komen die bouwvakkers dan niet terug in de tijd dat je de eerste bom gaat halen?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2005 RonaldVC komen die bouwvakkers dan niet terug in de tijd dat je de eerste bom gaat halen?? Nee. Ga in de bus zitten en vlieg met je rc heli naar de bouwplaats, maak die bouwvakkers af en ga trug voor een bom. Ik ging eerst naar de bovenste verdieping en werkte zo alle bommen af naar beneden. Dat scheelt wat tijd. Als je ze afmaakt voor dat je de missie begint komen ze trug... Je kan het ook proberen zonder eerst die bouwvakkers af te maken. Probeer dan buiten het bereik te blijven van ze, dmv hoog vliegen.... Trouwens koel dat je het eerst zelf wil proberen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 19 november 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 november 2005 RonaldVC komen die bouwvakkers dan niet terug in de tijd dat je de eerste bom gaat halen?? Nee. Ga in de bus zitten en vlieg met je rc heli naar de bouwplaats, maak die bouwvakkers af en ga trug voor een bom. Ik ging eerst naar de bovenste verdieping en werkte zo alle bommen af naar beneden. Dat scheelt wat tijd. Als je ze afmaakt voor dat je de missie begint komen ze trug... Je kan het ook proberen zonder eerst die bouwvakkers af te maken. Probeer dan buiten het bereik te blijven van ze, dmv hoog vliegen.... Trouwens koel dat je het eerst zelf wil proberen... Oke bedankt ik probeer het op die manier En ja geen enkele missie is onhaalbaar en als je er 1 overslaat mis je toch wat van het spel, en das jammr Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2005 RonaldVC komen die bouwvakkers dan niet terug in de tijd dat je de eerste bom gaat halen?? Nee. Ga in de bus zitten en vlieg met je rc heli naar de bouwplaats, maak die bouwvakkers af en ga trug voor een bom. Ik ging eerst naar de bovenste verdieping en werkte zo alle bommen af naar beneden. Dat scheelt wat tijd. Als je ze afmaakt voor dat je de missie begint komen ze trug... Je kan het ook proberen zonder eerst die bouwvakkers af te maken. Probeer dan buiten het bereik te blijven van ze, dmv hoog vliegen.... Trouwens koel dat je het eerst zelf wil proberen... En ja geen enkele missie is onhaalbaar en als je er 1 overslaat mis je toch wat van het spel, en das jammr Zo is het maar net Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2005 je kunt beter van beneden naar boven werken, dat scheelt juist tijd. (dan hoef je na de laatste bom die je op de bovenste verdieping hebt geplaatst niet meer helemaal naar beneden). je kunt de bouwvakkers ook negeren, gewoon wat hoger vliegen zodat ze je niet kunnen raken. die paar schietende ventjes zullen trouwens je helicopter niet zomaar neerhalen hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Johan O. Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2005 (bewerkt) Je moet gewoon poberen zo hoog mogelijk te vliegen.(Want als je hoogt vliegt kunnen ze ju niet raken.) Je moet alleen de bewakers met wapens doden. En dan van boven af naar beneden werken (met de bommen) En veel oefenen met helicopter vliegen succes, Welkom op het forum Crazy Ceezy ik zou zelf zeggen blijven proberen en steeds andere manieren nemen die jij het gemakkelijkst vind Johan O. Bewerkt: 17 december 2005 door Johan O. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pimp_Killer Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2006 eerst met een gewoone heli todat je hem goed onder controle hebt... dan voor het egte werk gaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2006 (bewerkt) Je moet eerst eens flink met een gewone helikopter oefenen. Je kunt ook de Ultimate Trainer downloaden om de tijd stil te zetten. OK hier nog een tip. Ga eerst zonder bom naar het gebouw en doodt alle bewakers en bouwvakkers. De tijd begint nog niet, de tijd begint pas als je de eerste bom pakt, dus neem de tijd en doe rustig aan. Pak dan een bom, en begin van boven naar beneden, dus begin bij de allerhoogste verdieping, neemd de tijd en raak niet in paniek. Succes nog verder. Bewerkt: 5 januari 2006 door Juice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2006 Probeer és de cheat: BOOOOOORING eens. Hiermee wordt je zelf slomer (tijd ook) en kan je rustig je gang gaan. Je kan de cheat 2× gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.