Jump to content

Demolition Man


~Lance Vance

Recommended Posts

Ik zit vast bij de missie Demolition Man van Avery Carrington, ik vlieg vrolijk met mn RC Heli naar de plaats van bestemming, meteen al die bouwvakkers als een gek op mn RC Heli intimmeren waardoor ie heel snel in de fik vliegt.

Heeft iemand tips voor deze missie want k vind hem echt moeilijk

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is dit al een paar keer gezegd maar ga eerst met je helicopter naar het gebouw en kill met de rotorbladen die bouwvakkers.. De tijd begint toch pas te lopen als je de eerste bom oppakt.

Ik heb het zelf ook zo gedaan, na een paar keer was het gelukt.

Link to comment
Delen op andere websites

RonaldVC komen die bouwvakkers dan niet terug in de tijd dat je de eerste bom gaat halen??

Nee. Ga in de bus zitten en vlieg met je rc heli naar de bouwplaats, maak die bouwvakkers af en ga trug voor een bom. Ik ging eerst naar de bovenste verdieping en werkte zo alle bommen af naar beneden. Dat scheelt wat tijd. Als je ze afmaakt voor dat je de missie begint komen ze trug...

Je kan het ook proberen zonder eerst die bouwvakkers af te maken. Probeer dan buiten het bereik te blijven van ze, dmv hoog vliegen....

Trouwens koel dat je het eerst zelf wil proberen...

vakantietz5.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

RonaldVC komen die bouwvakkers dan niet terug in de tijd dat je de eerste bom gaat halen??

Nee. Ga in de bus zitten en vlieg met je rc heli naar de bouwplaats, maak die bouwvakkers af en ga trug voor een bom. Ik ging eerst naar de bovenste verdieping en werkte zo alle bommen af naar beneden. Dat scheelt wat tijd. Als je ze afmaakt voor dat je de missie begint komen ze trug...

Je kan het ook proberen zonder eerst die bouwvakkers af te maken. Probeer dan buiten het bereik te blijven van ze, dmv hoog vliegen....

Trouwens koel dat je het eerst zelf wil proberen...

Oke bedankt ik probeer het op die manier

En ja geen enkele missie is onhaalbaar en als je er 1 overslaat mis je toch wat van het spel, en das jammr

Link to comment
Delen op andere websites

RonaldVC komen die bouwvakkers dan niet terug in de tijd dat je de eerste bom gaat halen??

Nee. Ga in de bus zitten en vlieg met je rc heli naar de bouwplaats, maak die bouwvakkers af en ga trug voor een bom. Ik ging eerst naar de bovenste verdieping en werkte zo alle bommen af naar beneden. Dat scheelt wat tijd. Als je ze afmaakt voor dat je de missie begint komen ze trug...

Je kan het ook proberen zonder eerst die bouwvakkers af te maken. Probeer dan buiten het bereik te blijven van ze, dmv hoog vliegen....

Trouwens koel dat je het eerst zelf wil proberen...

En ja geen enkele missie is onhaalbaar en als je er 1 overslaat mis je toch wat van het spel, en das jammr

Zo is het maar net :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

je kunt beter van beneden naar boven werken, dat scheelt juist tijd. (dan hoef je na de laatste bom die je op de bovenste verdieping hebt geplaatst niet meer helemaal naar beneden). je kunt de bouwvakkers ook negeren, gewoon wat hoger vliegen zodat ze je niet kunnen raken. die paar schietende ventjes zullen trouwens je helicopter niet zomaar neerhalen hoor. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Je moet gewoon poberen zo hoog mogelijk te vliegen.

(Want als je hoogt vliegt kunnen ze ju niet raken.)

Je moet alleen de bewakers met wapens doden.

En dan van boven af naar beneden werken (met de bommen)

En veel oefenen met helicopter vliegen

succes,

:cya: Welkom op het forum Crazy Ceezy :cya:

ik zou zelf zeggen blijven proberen en steeds andere manieren nemen die jij het gemakkelijkst vind

Johan O. :cya:

Bewerkt: door Johan O.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Je moet eerst eens flink met een gewone helikopter oefenen. Je kunt ook de Ultimate Trainer downloaden om de tijd stil te zetten.

OK hier nog een tip.

Ga eerst zonder bom naar het gebouw en doodt alle bewakers en bouwvakkers. De tijd begint nog niet, de tijd begint pas als je de eerste bom pakt, dus neem de tijd en doe rustig aan.

Pak dan een bom, en begin van boven naar beneden, dus begin bij de allerhoogste verdieping, neemd de tijd en raak niet in paniek. Succes nog verder.

Bewerkt: door Juice
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...