Tim14 Geplaatst: 9 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2004 ik heb even iets ontdekt toen ik laatst de film pulp fiction zag.. helaas heb ik er geen screen van aleen ik zag dat john travolta en samuel l. jackson dat ze wapens pakten uit de kofferbak, meteen toen ik dit zag dacht ik aan de missie dat je diaz moest vermoorden dat tommy en lance het zelfde deden het is leuk voor de mensen die de film nog niet gezien hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 9 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2004 waar staat dat filmpje dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 9 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2004 Die film was gister op BBC2. Ik vond het wel een redelijke film. Deed me denken aan Scarface. Je kan de film ook huren bij de video/DVDtheek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 10 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2004 Vooral een lekkere intro-tune! Loop je nog weken te neurien! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 11 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2004 ja!!! wat een mooi film ik vind dat stukje wel lachen als TRavolta aan Jackson vertelt dat wij mayonaise op onze patat doen echt lache Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 11 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2004 Ja, en dat vindt ie raar, en zij Amerikanen doen er ketchup op! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MightyDuck Geplaatst: 11 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2004 Vooral een lekkere intro-tune!Loop je nog weken te neurien! Jup dat is toch ook de soundtrack van die film? Ik heb jaren lang gezocht naar dat nummer, en kwam er een paar maanden eindelijk achter hoe ie heette. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 12 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2004 Ja, bij mij duurde het ook hee lang ja, ik wilde dat nummer ook wel eens opzoeken. Misirlou heette ie dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Gangsta Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2004 ook bij die missie van averly ofzow dan ga je ook wapens uit die limo pakken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sgt.ugly Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 Heb hem als ringtone... mobelle geloof ik.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
munitions Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 pulp fiction speelt zich af in de zelfde tijd als VC dus de syle is het zelfde ook heeft Rockstar games deze film als een van de uitgangs punten gebruikt voor het spel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 ook bij die missie van averly ofzow dan ga je ook wapens uit die limo pakken Heb je bij GTA-sa ook een Avery Carrington, wel grappig anders, dat dezelfde personen telkens weer terugkomen, maar dan zou ik eerde Colonel Cortez uit Vice City terug laten komen, die gaat tenminste weg uit Vice City. Misschien vaartie wel naar de volgende stad van GTA-.. lijkt me wel leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dead-Dodo Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 ik wil hem ook wel een keer zie lijkt me leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.