Jump to content

schipwrak!?!?!

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb op een site gelezen dat er ten noorden vn het eiland (kweenie welke ?) een houten schipswrak ligt met een oyster erin klopt dit ? :)

hier is het stukje text :

Whilst skydiving on the Far North East part of the island, i came across a sunken ship when i landed about 150 metres off shore (near the docks), Its a wooden one with a snaped mast.

Take a look, theres an Oyster in it, you may need infinate lung capacity cheat to get to it though..

Geplaatst:

Dit kan niet,er ligt geen oyster in een schip,het kan al zeker niet omdat je een cheat moet gebruiken om hem te pakken,r* is tegen cheats dus dit kan niet

Geplaatst:

nou dat r* tege cheats is kan me voorstellen maar mss bestaat ie gewoon wel en heb je gewoon een goeie longcapaciteit nodig om er te komen ;)

lmr keb net stukje terug op het forum gevonden dat er el scheepswrakken ware in vice city maar niet in san andreas ;):slotje:

Geplaatst:

Ik weet niet of dit waar is, maar er zijn zoveel Oysters in het spel te vinden...

Er kan inderdaad wel een Oyster heel diep ergens op de bodem van de zee liggen, die in een wrak van een schip ligt, of in ieder geval erbij ligt.

Check deze map voor meer info:

LINK ;)

Geplaatst:

oke kzal ff kijke tnx

maar t zou wel stoer zijn als t echt was 8)

kyk maar t is wel vaag want ze zeide noord oosten vh het eiland maar als t echt zo was welk eiland zou het dan zijn??? :?

Geplaatst:
oke kzal ff kijke tnx

kyk maar t is wel vaag want ze zeide noord oosten vh het eiland maar als t echt zo was welk eiland zou het dan zijn??? :?

Zoals je op die kaart ziet, zie je dat er 1 ten noord oosten van Las Venturas is.

Geplaatst: (bewerkt)

Het zou inderdaad erg fijn zijn als we weten wel eiland er bedoeld wordt. Maar in de omschrijving staat in het Nederlands het volgende:

Tijdens het skydiven in de buurt van het Noord Oosten van het eiland, kwam ik uit bij een gezonken schip toen ik lande. Ongeveer 150 meter vanaf de kust af (dicht bij de haven). Het is een houten schip, met een gebroken mast.

Dicht bij de haven dus. Naar mijn idee blijven Los Santos en San Fierro over. Deze twee steden hebben een haven. 150 meter is niet veel.

Of dit waar is weet ik niet, ik denk van niet. Wel erg absurt dat dit na 1 jaar nog steeds niet op dit forum staat... Daarom geloof ik niet dat dit waar is...

PS: Ik heb dus even geen rekening gehouden met mogelijke plaatsen van de Oysters!

Bewerkt: door Gunslinger
Geplaatst:
oke kzal ff kijke tnx

Zoals je op die kaart ziet, zie je dat er 1 ten noord oosten van Las Venturas is.

Wat Gunslinger ook al zei:

Daar is het niet. En het is zeer waarschijnlijk niet waar!

Zie bijlage

Geplaatst:

Dit is niet waar, want vele mensen van dit forum hebben al de 100 % bereikt ik ook.

Dus dan zou er wel gezegd worden dat dazt waar was.

Alle Oysters liggen gewoon in het water te zweven.

Dus geen enkele in een scheepswrak.

In GTA: Vice City kon dit wel, want dan moest R* het niet gedetalierd maken want in VC kon je niet zwemmen.

Dus je kon de binnenkant niet zien.

Ik hoop dat deze uitleg duidelijk is ? :bonk: .

Geplaatst:

denk het niet hoor,ik heb niets bij haven van LS zien liggen,en bij SF weet ik zo al dat er geen scheepswrakken liggen,enkel de SA-breuk

Geplaatst:

maar niet dus dat schipswrak ?

dr was al een topic geopend over scheepswrakke en daarin werd gezged dat er in vice city wel zate maar niet meer in san andreas

dus denk..... :slotje:

Geplaatst:

Best logish, alle oysters liggen binnen bereik het land, dus dan had allang iemand het gezien, soms wel vervelend dat iedereen verhalen verzint over gta San Andreas... weer zo'n nep verhaal :{

Geplaatst:

Nee, er klopt inderdaad niets van. Alle Oysters liggen "los" dus niet in schepen. En in het verhaaltje staat dat het er in ligt dus dan kan het niet en is het dus zoals gezegd: Fake :t

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...