The Mafia Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 (bewerkt) Show hier al je pictunings hier is de mijne. Heb er aan gedaan. -Deurklinken weggehaalt -Tankdop weggehaalt -Nieuwe velgen -Andere kleur Alleen de deurklinken en tankdop zijn niet mooi geworden. Pictuned : Klik Getuned Orgineel : Klik Orgineel Bewerkt: 19 november 2005 door The Mafia Reageren
Giorgo Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 (bewerkt) Zo bijzonder vind ik hem niet want er is bijna niets aan gedaan. Maar wat eraan gedaan is is wel mooi gedaan, vooral de velgen. Maar ik heb nog een tip, je hebt klinken en tankdop weggehaald. Haal dan ook die spleet weg van de deuren dan is het nog mooier(vind ik). Ik geef je een 8.5. Bewerkt: 20 november 2005 door Giorgo Reageren
Froodooo Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Ik vind ook dat er niet veel aan gedaan is (al kan ik het zelf niet :$ ). Het is wel mooi gedaan, maar soms wel een beetje rimpelig, als je begrijpt wat ik bedoel. En de tekst "The Mafia" vind ik er niet mooi op staan. De wielen zijn wel mooi getuned. De computer geeft aan dat ik er een 7.5 voor moet geven, dus doe ik dat maar... Reageren
The Mafia Geplaatst: 20 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2005 (bewerkt) Kan iemand de topic titel aanpassen naar : Mijn pictunings Ik maak er nog een edit mijn post. Bewerkt: 20 november 2005 door The Mafia Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.