Follow Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2005 (bewerkt) Het is een licht/zwart vlekje en ik zie hem op 2 kanten en op de bovenkant zie ik een rondje eromheen. En die cd kan daardoor niet gelezen worden, en die cd is van vice city dus kan k het niet meer spelen Wie weet wat voor soort vlekje het is of om het eraf te halen... Ik heb een foto ervan gemaakt: Opgelost, gewoon een originele cd geleend en verder gespeeld Bewerkt: 23 november 2005 door SoH-Chief Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2005 Weet je zeker dat het geen gaatje is? Want daar lijkt t wel een beetje op... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2005 Het kan van alles zijn. Misschien kaars vet, probeer een met een vochtige doek (zonder kartels) van binnen naar buiten te vegen, misschien veeg je het er wel af. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Roy- Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2005 Ehm... volgens mij heet zoiets schimmel! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Follow Geplaatst: 19 november 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 november 2005 Het is geen gaatje, schimmel kan het ook niet ijn want hij lag telkens bij de printer op het hout Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2005 Hmm... het kan zijn dat hij nat is geweest en dat de vlek bleef zitten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2005 Het lijkt heel veel op iets wat ik ook heb gehad, ik had het op een gekopieerde muziekcd, het was ook aan de bovenkant te zien.. Met afspelen sloeg ie steeds over. Ik heb toen een nieuwe kopie gemaakt en probleem opgelost. Mijn tip, probeer em te kopieeren, vaak leest ie daar wel overheen. Zoniet probeer het dan es bij iemand anders... Tja, verder zou ik het ook niet weten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Follow Geplaatst: 19 november 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 november 2005 Het lijkt heel veel op iets wat ik ook heb gehad, ik had het op een gekopieerde muziekcd, het was ook aan de bovenkant te zien.. Met afspelen sloeg ie steeds over. Ik heb toen een nieuwe kopie gemaakt en probleem opgelost. Ja, ik zag hem ook aan de bovenkant, maar kopieren lukt niet, brander stuk en ik weet niet iemand die wel een brander heeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2005 Hmm...das k.. Ik zou haast zeggen schaf voor 3 of 4 tientjes een nieuwe brander aan, vooral die nieuwe branders lezen overal overheen. Volgens mij zijn ze niet veel duurder... Of je load een versie down Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Roy- Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2005 Het is geen gaatje, schimmel kan het ook niet ijn want hij lag telkens bij de printer op het hout Dus je weet zeker dat het bij jullie niet vochtig is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2005 als er een krasje op zit kun je niet branden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arvak Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2005 Ik zou zeggen koop een nieuwe zoow duur is het oowk nie meer 15€ d8 ik... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2005 als er een krasje op zit kun je niet branden. Bij de 1 brand ie wel en bij de ander niet, het gaat om het even.... Het is iig iets in de cd, als je het ook op de bovenkant kan zien. Misschien in de zon gelegen?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2005 Je moet hem proberen schiin te maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2005 Zoiets kan niet zomaar zelf gebeuren. Heb je hem niet geleend? Of zitten er op de CD doosje van binnen niet een paar vlekken ofzo? Want dit kan je volgens mij niet repareren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.