Follow Geplaatst: 19 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Ik had de cd niet in een doosje, en mijn vader probeerde ook veel met de brander om hem goed te krijgen maar het lukte niet, en we kopen ooit wel een keer een brander En shin chan wat bedoel je met: Je moet hem proberen schiin te maken Reageren
Damos Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Misschien ligt het wel niet aan het vlekje maar aan andere krasjes @soh-chief : ik bedoel schoon Reageren
Follow Geplaatst: 19 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Misschien ligt het wel niet aan het vlekje maar aan andere krasjes@soh-chief : ik bedoel schoon Aan de krasjes ligt het niet want toen ik hem voor het laatst installeerde deed ie het wel, en de krasjes waren er toen al. Reageren
Caltson Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Als je in Vlaanderen woont,ga dan eens naar een game-mania,die reparen je cd'tjes en kunnen zij het probleem achterhalen hier heb je hun website www.gamemania.be (als dit reclame is,pm me dan dan edit ik dit bericht) Reageren
Follow Geplaatst: 19 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Als je in Vlaanderen woont,ga dan eens naar een game-mania,die reparen je cd'tjes en kunnen zij het probleem achterhalen hier heb je hun website www.gamemania.be (als dit reclame is,pm me dan dan edit ik dit bericht) Jammer woon ik daar niet Reageren
gta mega fan Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 is er in de buurt waar jij woont een free record shop want daar repareren ze ook cd's Reageren
Follow Geplaatst: 26 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Ik heb het probleem al opgelost, gewoon geleend en via cd 2 verder gespeeld Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Waar bewaar je je cd tussen schuur papier ofzo? dat ding zit vol met krassen je moet wat beter met je cds omgaan en niet open en bloot laten liggen en niet in de zon geen water op leggen niet met een pen er op kalken want dan beschadig je hem echt ga wat beter er mee om. stop hem in een doosje, dan blijft ie tenminste goed. greetings supremecars Reageren
Follow Geplaatst: 2 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2005 Ja ik ben een beetje een sloddervos, er lagen meer cd's daar zelfs maar die hadden niks Reageren
nasdreas Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Een speciale doek kopen in de winkel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.