~Lance Vance Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Ik heb Luigi's missies allemaal gedaan, dus ik denk ik rij door naar Joey, maar dan staat er dat ik maar in een bepaalde tijd een missie kan krijgen. Hoe kan ik dan ooit een missie voor hem doen, ik weet niet eens hoe laat het is in GTA! Reageren
Dizzee Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 (bewerkt) Hoe laat het is kan je toch gewoon zien in de rechterbovenhoek? Bij de stats van je health en armor... En staat er niet bij; tussen welke uren je die missie kan gaan doen? Bewerkt: 19 november 2005 door Dizzee Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Er staat dus bijvoorbeeld: Come back between 20:00 and 6.00. Dan kijk je rechtsbovenin, en als het dan 20.00 is ga je naar zijn garage en kun je de missies starten. Veel suc6 verder. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 19 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Oké bedankt! Reageren
The Italian Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Of het kan zijn dat je de display uit hebt gedaan waardoor je alleen je map linksonderaan kan zien. Alessio Reageren
Damos Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Je kan ook snelheid cheats doen (Zijn er snelheid cheats voor gta 3) Reageren
Gunslinger Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 (Zijn er snelheid cheats voor gta 3) Ja, die zijn er. Kijk maar eens op deze pagina van WikiGTA. Tijd sneller: PC: TIMEFLIESWHENYOU PS2: Circle, Circle, Circle, Square, Square, Square, Square, Square, L1, Triangle, Circle, Triangle Reageren
Flitskikker Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Bij mij is het MADWEATHER. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 MADWEATHER is de code voor onweer in Liberty City. Niet dat de tijd sneller gaat. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 19 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Oke ik snap het nu ik wil geen cheats gebruiken maar nu weet ik wanneer ik daar missies kan doen bedankt Reageren
Flitskikker Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 MADWEATHER is de code voor onweer in Liberty City. Niet dat de tijd sneller gaat. Bij mij wel, welke versie heb ik dan???? Codes die het niet doen bij mij: NOPOLICEPLEAS (sh*t) MOREPOLICEPLEAS NASTYLIMBSCHEAT en nog wat...... Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 MADWEATHER is de code voor onweer in Liberty City. Niet dat de tijd sneller gaat. Bij mij wel, welke versie heb ik dan???? Codes die het niet doen bij mij: NOPOLICEPLEAS (sh*t) MOREPOLICEPLEAS NASTYLIMBSCHEAT en nog wat...... Bij NOPOLICEPLEAS moet er nog een E aan vastzitten. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Hey thanks, kan ik die ook gebruiken! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.