Eclipse Geplaatst: 9 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2004 ik wilde net MTA 3 gaan doen maar ik heb versie 1.0 en je moet daarvoor versie 1.1 hebben...weet iemand waat ik een patch kan downen daarvoor? Reageren
Eclipse Geplaatst: 10 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2004 (bewerkt) bedankt edit: hij doet het nog niet Bewerkt: 10 augustus 2004 door Rambo Reageren
8-Ball Geplaatst: 10 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2004 bedankt edit: hij doet het nog niet Je moet hem rechtboven van 1.0 naar 1.1 zetten! Reageren
Eclipse Geplaatst: 10 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2004 rechtboven???? :blink: Reageren
Furi0uz Geplaatst: 10 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2004 In host: Erm... Dat is Vice City ? Reageren
8-Ball Geplaatst: 10 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2004 In host: Erm... Dat is Vice City ? In GTA 3: MTA is dat nu hetzelfde! dat is ook Versie 0.4.1 en de host is precies hetzelfde! Reageren
Furi0uz Geplaatst: 10 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2004 (bewerkt) In host: Erm... Dat is Vice City ? In GTA 3: MTA is dat nu hetzelfde! dat is ook Versie 0.4.1 en de host is precies hetzelfde! Hmm.. Vreemd dat ie bovenin dan op Game: GTA:VC staat... Heb overigens nog geen GTA3 online gespeeld, ben bezig hem te dloaden... Bewerkt: 10 augustus 2004 door Furi0uz Reageren
8-Ball Geplaatst: 10 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2004 In host: Erm... Dat is Vice City ? In GTA 3: MTA is dat nu hetzelfde! dat is ook Versie 0.4.1 en de host is precies hetzelfde! Hmm.. Vreemd dat ie bovenin dan op Game: GTA:VC staat... Heb overigens nog geen GTA3 online gespeeld, ben bezig hem te dloaden... Nou, hij is best leuk! Ik ga altijd in de dodo vliegen! Maar je hebt alleen Portland in MTA:VC lijst daarom vlieg ik altijd naar staunton island of shoriside vale of gewoon boven portland! :lol: Je moet eerst geld hebben om wapens te kopen maar je kan ze ook vinden! Je spawnt met een Colt 45! Reageren
Furi0uz Geplaatst: 10 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2004 Lol k... Ik zie het allemaal vanzelf wel, waarschijnlijk zal ik tog voornamelijk Vice City spelen, aangezien Vice City een stuk populairder is... Will see... Reageren
Eclipse Geplaatst: 10 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2004 In host: bedankt hij doet het :lol: Reageren
Furi0uz Geplaatst: 11 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2004 Lol ok... Heb net mn eerste pogingen gewaagd op MTA:GTA3... Ik moet zeggen dat ik wel wat leuke dingen heb gezien, Turismo is ook wel cool, wapens kopen heeft ook wel iets, alleen zuigt de gameplay compleet vergeleken met MTA:VC , en is het ook behoorlijk kut dat je met alleen een colt begint en er maar 1 character is... Daarnaast mis ik ook het fragfeest wat in VC wel te vinden is, het snelle killen, doden of gedood worden, dat soort dingen... Ergens vind ik het niet passend... Wapens kopen in een online game, waar alles om sterkte draait, iemand die al lang in de server zit en zo veel geld heeft verdiend en goede wapens heeft kan met alle gemak van de net gejoinde members winnen... It was fun, it'll be fun the next time, but it'll not be as enjoying as VC is... Reageren
Eclipse Geplaatst: 11 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2004 Lol ok... Heb net mn eerste pogingen gewaagd op MTA:GTA3...Ik moet zeggen dat ik wel wat leuke dingen heb gezien, Turismo is ook wel cool, wapens kopen heeft ook wel iets, alleen zuigt de gameplay compleet vergeleken met MTA:VC , en is het ook behoorlijk kut dat je met alleen een colt begint en er maar 1 character is... Daarnaast mis ik ook het fragfeest wat in VC wel te vinden is, het snelle killen, doden of gedood worden, dat soort dingen... Ergens vind ik het niet passend... Wapens kopen in een online game, waar alles om sterkte draait, iemand die al lang in de server zit en zo veel geld heeft verdiend en goede wapens heeft kan met alle gemak van de net gejoinde members winnen... It was fun, it'll be fun the next time, but it'll not be as enjoying as VC is... maar ik vind GTA3 toch wel leuker dan GTAVC...er is gewoon veel meer te doen Reageren
Furi0uz Geplaatst: 11 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2004 Lol... In MTA vind ik van niet, je kunt wapens kopen, maar het zogenaamde "fragfest" is verdwenen, het is allemaal een stuk rustiger, auto's richten teveel schade aan, gameplay is minder, het duurt te lang voordat je een fatsoenlijk wapen hebt, iemand die er langer in zit heeft al een cool wapen en kan daardoor iedereen die net binnenkomt zonder moeite afknallen, dat soort dingen... Ook mis ik Spectator en andere characters wel... Maar goed, that's my opinion... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.