redeye23 Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Heey .. na lange tijd wilde ik gta sa weer spelen maar er stond setup.exe niet gevonden :S Wil ik het uninstalleren, staat er hetzelfde .. wat moet ik doe n?? Reageren
Ikkes Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Hoi Redeye23, Heb je het spel wel legaal? Zo niet koop hem dan... Zo ja, Is de DVD beschadigd? Ikkes Reageren
redeye23 Geplaatst: 19 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2005 (bewerkt) Ik heb het niet legaal maar ik heb het eerder gespeeld, ik had er toen geen zin meer in maar nu wilde ik het weer spelen maar nu lukte het niet.. Er is wel iets dat ik had gedaan: k had systeemherstel gedaan omdat ik wat problemen had met mijn pc, zou het daardoor kunnen komen ? mijn pc voldoet aan alle systeemeisen. Dvd is ook niet beschadigd Bewerkt: 19 november 2005 door redeye23 Reageren
Ikkes Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Dus je heb het spel niet gekocht? Maar Gedownload. Als dat zo is kunnen we je niet veder helpen. Dan is de enige optie..... Kopen!! Ikkes Reageren
Gunslinger Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Ik kan je niet echt helpen, illegale downloads zijn tegen de regels. Maar wat betreft de systeemherstel wil ik wel even wat zeggen. Systeemherstel kent enige vervelende nadelen. Vaak moet je na systeemherstel de virusscanner opnieuw installeren. Door het terugzetten raken sommige programma's een beetje door de war, en een virusscanner is er extreem gevoelig voor. Er is een kans dat je nu onveilig bent, omdat je virusscanner misschien niet goed werkt. Over je GTA: San Andreas, daar mag ik je echt niet mee helpen. Kopen is de beste optie. Reageren
redeye23 Geplaatst: 19 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2005 ik heb het wel gekocht maar niet in de winkel ,, het is een gekopieerde versie .. maar dat maakt toch niet uit ? maar hij vraagt gewoon om setup.exe als ik het wil starte of uninstallere Reageren
Gunslinger Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 ik heb het wel gekocht maar niet in de winkel ,, het is een gekopieerde versie ..maar dat maakt toch niet uit ? maar hij vraagt gewoon om setup.exe als ik het wil starte of uninstallere Een kopie is ook illegaal. Of het iets uitmaakt? Nee, maar we moeten Rockstar te vriend houden, anders krijgt dit forum een slechte naam. En dan moeten we niet hebben. We mogen je echt niet helpen... Gunslinger Reageren
Damos Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Heb je dan geen gekochte versie in de winkel. Reageren
Ikkes Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Heb je dan geen gekochte versie in de winkel. Nee wat hij al meerdere malen heeft gezegd.... ik heb het wel gekocht maar niet in de winkel ,, het is een gekopieerde versie .. Dus hij heeft hem Illegaal dus mogen/kunnen we hem niet veder helpen. De enige manier is dan voor hem: Kopen! Ikkes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.