Matiscus Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 (bewerkt) Hey allemaal, Ik heb namelijk men tweede auto geconverteert naar sa. Het is ook een model van _Mr_K_. De Suzuki Escudo Pikes Peak. Rate alvast even. HIER kan je hem downloaden. Greetz Matiscus. Bewerkt: 19 november 2005 door Matiscus Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Leuk gemaakt! Alleen ik vind de velgen niet zo mooi Misschien kun je samen met je 'team' GTI joinen om auto's te maken? Reageren
Matiscus Geplaatst: 19 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Namelijk. Ik ben alleen nog die de auto's verder zet. _MR_K_ Doet namelijk geen modding meer. En de andere 2 Weet ik niet. Ik denk normaal ook van niet. Dus met andere woorden ik ben de enige die dit dit doe en kan van de 4. Ik wil wel graag gti joinen. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Ziet er strak uit man. Echt vet gedaan. Miss moet je hem opsturen naar GTA sites. Kan iedereen hem downloaden. GizmO Reageren
Matiscus Geplaatst: 19 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Ja ik ga hem proberen op GTAGAMES.NL ook maarja. Ik weet niet of ze hem gaan willen Reageren
SWYV Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 matiscus, jij wordt alsmaar beter en beter geworden in gta sa modden zie ik doe zo voort, KUTGW hopelijk kun jij nog meerdere bakken converteren Reageren
Dynamic Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Suuuuuuper!! Helemaal mooi !! Opsturen Bewondering: Suuper!! Cijfer: Een Dikke 10!! Gegeven door : Giovanni_bono Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.