Ice Cold Killa Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Heb je zelf een paar emoticons/smileys gemaakt, show ze hier! Ik tot nu toe alleen deze nog gemaakt: Genieten van Cola: Reageren
Froodooo Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 (bewerkt) Ik heb er twee gemaakt. Het is wel met behulp van een 'Emoticon Maker'. Bewerkt: 20 november 2005 door Froodooo Reageren
Froop Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 (bewerkt) Net gemaakt in ps; Bewerkt: 20 november 2005 door Froop Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Froop weet je hoe cool? maak er meer man maak een set Reageren
Upstream Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Ik heb er ook een tijd geleden een paar gemaakt voor mijn site, ze zijn een beetje simpel Froop, jij bent echt goed daarin. Ik ga zeker wel met het idee van supremecars mee. Maak een hele set Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 DMW jij moet het ook zkr weten doen die zijn echt schattig ;-) Reageren
Froop Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Misschien maak ik in het weekend een set. Reageren
gangster28 Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Die van jou is chill Froop. Hier mijne. Reageren
Upstream Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Misschien maak ik in het weekend een set. Ja, de "gtaforum smilies set", made by froop Reageren
Koen729 Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 (bewerkt) Hier kan je dus je zelfgemaakte smileys showen. Ze mogen met paint, Photoshop, wat dan ook gemaakt zijn! Mijn nieuwste creatie komt er zo aan PS, als dit er al was: Ik heb zoeken gebruikt, niks gevonden EDIT: Zmaar mislukt =P Bewerkt: 9 maart 2007 door Koen729 Reageren
NandroDavids Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Hier kan je dus je zelfgemaakte smileys showen. Ze mogen met paint, Photoshop, wat dan ook gemaakt zijn!Hier bestond al een erg oud topic over van Ice Cold Killa. Ook al is het een oud topic, het is nog niet onbruikbaar natuurlijk. Topics daarom samengevoegd en het geheel neergezet in de Graphics Showroom Reageren
Eros Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Ik heb vroeger wel eens een paar smileys gemaakt; Ook heb ik een volledige set gemaakt voor één of ander forum, maar die kan ik niet posten omdat ik niet zoveel afbeeldingen mag plaatsen in één post. En die zijn allemaal zelf gemaakt, niet gewoon kleur verandert dus. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.