Jump to content

Fraps *Kots*

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb het echt helemaal gehad met FRAPS. Het spel zelf loopt lekker, maar zodra ik met fraps wil opnemen loopt m'n framerate naar beneden tot 4-5 fps..

:angry: Stelletje naaiers. En daar heb je dan 30 euro voor gedokt..

Goed. Kent iemand anders een GOED game-opneem-programma? (Kom niet aanzetten met PlanetGameCam, want dan krijg je gelijk een waarschuwing.. <_< )

Geplaatst:
Ik heb het echt helemaal gehad met FRAPS. Het spel zelf loopt lekker, maar zodra ik met fraps wil opnemen loopt m'n framerate naar beneden tot 4-5 fps..

:angry: Stelletje naaiers. En daar heb je dan 30 euro voor gedokt..

Goed. Kent iemand anders een GOED game-opneem-programma? (Kom niet aanzetten met PlanetGameCam, want dan krijg je gelijk een waarschuwing.. <_< )

Ow ligt het niet aan je computer want ik heb fraps 2.0 en heb met geen 1 spel problemen over dat ie traag wordt.

Geplaatst:

Het lijkt aan je PC te liggen.

Je moet ook niet opnemen op een hoge resolutie.

640 X 480 is ruim voldoende voor een filmpje.

Meestal verander je de resolutie dan nog naar 320 X 240 omdat anders het bestand te groot is.

Met Fraps haal ik een framerate van boven de 15.

Zelfs op mijn Pentium 2 kon ik op 640 X 480 in GTA Vice City opnemen met meer dan 10 frames per seconden.

Fraps is dus een prima programma.

Maar als je 30 euro te veel vind had je beter versie 1.9D kunnen downloaden of een demo versie van 2.X

Geplaatst:

Met fraps ken je ook gemakkelijk opnemen op 1024 * 768 alleen bij bepaalde spellen zoals gta 3, als je met anti-aliasing speelt dan speelt het traag dus als je dat hebt aan staan dan speelt het echt traag als je tegelijk ook nog opneemt.

Geplaatst:

Idd, met GTA 3 is dat heel irritant.

Maar met MTA heb ik dat nooit! Teminste.. MTA met Vice City.

Waar ligt dat aan?!

@ Chironu, muahahaha wie dokt er ook 30 euro voor Fraps :puh: Je kun gratis een trial downloaden.

Geplaatst:

Waar ligt dat aan?!

@ Chironu, muahahaha wie dokt er ook 30 euro voor Fraps :puh: Je kun gratis een trial downloaden.

Shh.. da's maar 30 seconden! Ik wil natuurlijk gelijk een halfuur de spotlights voor mezelf.. :lol:

ON-TOPIC:

Mwoah..Ik ga wel NOG meer geheugen kopen dan :puh: Blijf kopen hier..

Geplaatst:
ON-TOPIC:

Het kan natuurlijk ook aan je vidoekaart of je harde schijf liggen he, wat voor heb jij?

Geplaatst:

Waar ligt dat aan?!

Shh.. da's maar 30 seconden! Ik wil natuurlijk gelijk een halfuur de spotlights voor mezelf.. :lol:

ON-TOPIC:

30 sec???

er is een trail hier op deze site waarmee je onbeperkt kan opnemen

Geplaatst:

Je kunt ook de volledige versie downloaden natuurlijk :rolleyes:

Geplaatst:

Je kunt ook de volledige versie downloaden natuurlijk :rolleyes:

@ dit forum niet beginnen over illegale praktijken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...