sirsmokealot Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 heeft iemand een map waar ik de plaatste van alle autos vind bijvoorbeeld dat de patriot staat aangegeven bij het legerbasis als je begrijpt wat ik bedoel Reageren
Barcelona Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 (bewerkt) Hier is een kaartje van alle plaatsen waar de auto's zich bevinden. @ Als je op het plaatje klikt, word het duidelijker. Veel succes met het zoeken ! , Barcelona Bewerkt: 19 november 2005 door Barcelona Reageren
Gunslinger Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Je kan ook snelheid cheats doen (Zijn er snelheid cheats voor gta 3) Op WikiGTA staat momenteel nog geen kaart. Wel een lijst met de locaties. Bij bijna elke auto staat een screen. Klik voor de lijst hier. Op internet zijn gewoon van dit soort plattegronden te vinden. Deze bijvoorbeeld. (Link voegt waarde toe aan topic/onderwerp) Reageren
gta 88 Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 rijden die aotos zoals eru nog wat rijden die ook nog Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 (bewerkt) Gta88, Wat bedoel je precies? Zou je ook duidelijker (ABN) willen typen, want ik kan het niet lezen. Ik denk dat meerderen dat niet kunnen. :$ Ruurd31.. :'D Bewerkt: 19 november 2005 door ruurd31 Reageren
Gunslinger Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 rijden die aotos zoals eru nog wat rijden die ook nog Ik denk dat je wilt weten of die auto's ook normaal rondrijden. Ja, maar op de aangegeven plaatsen staan ze zodra je ze moet exporteren. Ze staan dan gewoon stil. Verder rijden ze ook gewoon rond. Maar vaak zijn het vrij zeldzame auto's. Reageren
Barcelona Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 (bewerkt) Ja, Die auto's staan er alleen export-gerelaxteerd Dat betekend dat ze alleen staan als je ze moet exporteren. Anders staan ze er niet, alleen als ze op de lijst van het Export staan. Bewerkt: 19 november 2005 door Barcelona Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.