San_Andreas_Nigga Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Zijn jullie na de missie Black Project nog ondergronds kunnen komen? Reageren
Upstream Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Ja, met de n00bmode :'D . Reageren
Damos Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Na de missie kun je niet meer ondergronds alles is vergrendeld. Aleen met de noobmod dacht ik dat het wel kon. Reageren
Giorgo Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Ja ! Ik leg het even uit. !!Je moet wel de Ps2-versie hebben. Je gaat naar je safehouse in LS.(zie bijlage) Daar ga je in de wormhole, daar bij het zwembad laat je je door het raam vallen het dichtbijzinste in de hoek. Eens je daar in bent spawn je een jetpack en vlieg je naar de legerbasis. Als je daar banet laat jezelf gewoon naar onder zakken en je staat binnen. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 19 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Precies dat had ik ook gedaan wat Giorgo zei. Reageren
Upstream Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 (bewerkt) Wat bedoel je precies dan met "Zijn jullie na de missie Black Project nog ondergronds kunnen komen?"? Zijn jullie ook na de missie Black Project nog ondergronds gekomen? Kunnen je na de missie Black Project nog ondergronds komen? Bewerkt: 19 november 2005 door DMWTM30 Reageren
Giorgo Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Precies dat had ik ook gedaan wat Giorgo zei. GL, ik denk dat ik weet wat je probleem is. Is het dat je tussendoor met je jetpack aan het vliegen bent dat je ineens op vaste grond staat ? Wel, dat komt omdat je te laag bent gegaan altijd zo hoog mogelijk blijven vliegen pas bij de legerbasis je laten zakken. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 19 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Dat maakt niet uit hoe hoog of laag je vliegt, maar ik was daar ondergronds en ik liet me vallen en opeens was ik onder de army base. Niet echt veel te zien, geen alien ofzo te bekennen. Reageren
Blizz Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Zal morgen eens proberen! Te hopen dat het lukt... 100ste bericht!!!! Reageren
Giorgo Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Neen, daar is ook niets te zien. Aliens of ufo's zitten niet in het spel. Er loopt wel politie rond, voor de rst is er niets te doen. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 20 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Er loopt ook geen politie rond, hoor. Reageren
GrandTheftMart Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Er loopt ook geen politie rond, hoor. Als je no-wanted cheat doet niet nee, maar als je dat niet doet zitten ze met 4 sterren in de basis je te achtervolgen Reageren
CJ-BARTOSZ Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Er loopt ook geen politie rond, hoor. Als je no-wanted cheat doet niet nee, maar als je dat niet doet zitten ze met 4 sterren in de basis je te achtervolgen GrandTheftMart heeft gelijk CJ-BARTOSZ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.